سردار سلیمانی در میان انبوهی از قول های بی اعتبار، مردانه پای قولش ایستاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،متن کامل این بیانیه در زیر آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

بیانه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیجار به مناسبت شکست و نابودی کامل داعش

,

فان حزب الله هم الغالبون

,

این صدای غرش لشکر بی بی زینب بود؛لشکری به علم داری رهبری دانا و فرماندهی سرداری شجاع, سرداری از جنس چمران ها و باکری ها که شجاعتش زبان زد همگان است و خواب را از چشمان دشمنان اسلام گرفته است. سرداری که در میان انبوهی از قول های بی اعتبار، مردانه پای قولش ایستاد؛ قول نابودی داعش, خداقوت سردار

,

داعش تمام شد,پشت این جمله خون هزاران جوان رشید مسلمان قرار دارد خون هایی که ابروی مردم عصر ماست.

,

داعش تمام شد اما رشادت های همدانی ها و حججی ها هیچ گاه از یاد و خاطره نمی رود, داعش تمام شد با خلافتی به همراه چند ده هزار نیرو، اگر به همگان بگوییم با سه ضلع آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود جنگ کردیم و شکست شان دادیم باور می کنند؟ اسمش داعش بود ولی با نیرو و پول آل سعود و تا دندان مسلح شده آمریکا و اسرائیل بود، ارتشی بود بیرحم و سنگدل اما در مقابل شجاعت های سرداران رشید دنیای اسلام تاب مقاومت نیافت و به زانو درآمد, این است توان لشکر زینب.

,

 

,

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیجار پایان سیطره داعش این شجره خبیثه ملعونه را به پیشگاه امام زمان و نائب برحقش امام خامنه ای و امت حزب الله تبریک عرض می نماید و اعلام می دارد هدف فقط عراق و سوریه نیست، مسیرمان از حلب است، قدس را هدف داریم و تا رسیدن به این هدف لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

,

انتهای پیام/

]
بسیج دانشجویی شهرستنان بیجار به مناسبت نابودی داعش بیانیه ای صادر کرد.