دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تعهُد خود برای احداث درمانگاه در باغ بهادران عمل نکرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صدای لنجان، اردشیر محمدی عصر چهارشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه لنجان، اظهار کرد: جلب اعتماد شهروندان و مشارکت عمومی آن‌ها برای مجموعه شهرداری و شورای شهر یک سرمایه بزرگ محسوب می‌شود و هرچه اعتماد مردم به مدیران و بدنه شهری بیشتر شود ارائه خدمات بیشتر و محیط شهری چابک‌تر و پویاتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صدای لنجان,

شهردار باغ بهادران با تأکید بر اینکه مدیریت شهری باید از مدیریت سنتی و بدون برنامه فاصله بگیرد یادآور شد: مدیریت شهری باید در خصوص شهروندمداری و برنامه محوری حرکت کند که لازمه آن توجه به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی، صرفه‌جویی در امکانات و کار و روحیه جهادی است.

,

محمدی با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های خاص شهر توریستی باغ بهادران سبب نگاه فرا منطقه‌ای و ملی به این بخش شده است، متذکر شد: شهر توریستی باغ بهادران بعد از اصفهان و کاشان مقام سوم در جذب گردشگر استان اصفهان را به خود اختصاص داده است و با توجه به این موضوع از مسئولان استانی هم انتظار داریم با یک نگاه ملی و فرا منطقه‌ای به بخش باغ بهادران نگاه کنند.

,

وی بابیان اینکه ۵۰ طرح و فرصت سرمایه‌گذاری در شهر توریستی باغ بهادران شناسایی‌شده و طرح مطالعاتی آن‌ها هم تکمیل‌شده است خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به بهترین نحو، حل مشکل اشتغال جوانان و برون‌رفت مشکلات اقتصادی شهرداری‌ها درگرو سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی است.

,

شهردار باغ بهادران توجه به مسائل زیست‌محیطی باغ بهادران را ضروری دانست و اظهار کرد: متأسفانه شبکه فاضلاب خانگی شهر باغ بهادران هنوز تکمیل‌نشده است و این موضوع جدای از خساراتی که برای مردم شهر به همراه دارد مسائل زیست‌محیطی شهر باغ بهادران را هم تحت شعاع قرار می‌دهد و ضرورت دارد تا علاوه بر شهرداری و مردم این شهر، سایر دستگاه‌های دولتی نیز باید برای حفظ سلامتی شهروندان و بهبود مسائل زیست‌محیطی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

,

وی با اشاره به پراکندگی روستاهای بخش باغ بهادران و تأمین خدمات بهداشتی و درمانی این روستاها توسط مرکز این شهر خاطرنشان کرد: زمینی برای احداث درمانگاه شبانه‌روزی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در باغ بهادران در نظر گرفته‌شده است اما متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی به تعهدات خود در این زمینه عمل‌نکرده و این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

,

محمدی خواستار تسریع در تصویب طرح بافت فرسوده شهری در باغ بهادران شد و تصریح کرد: داشتن شهری پویا، بروز و اقتصادمند در گرو توجه به بافت فرسوده است و چنانچه این موضوع مورد غفلت قرار بگیرد حاشیه‌نشینی در این بخش افزایش پیدا می‌کند و بافت اصلی شهر خالی از سکنه خواهد شد که از مسئولان ذی‌ربط تقاضا داریم اقدامات لازم در خصوص حل این مشکل را عملیاتی کنند.

,

وی با توجه به پراکندگی روستاهای بخش باغ بهادران اختصاص تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی به این بخش را نامطلوب دانست و خاطرنشان کرد: وجود تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی در این بخش مانع از خدمت‌رسانی صحیح و به‌موقع در حوادث آتش‌سوزی و تصادفات جاده‌ای شده است.

,

محمدی با تأکید بر استقرار یک ایستگاه آتش‌نشانی روستایی در بخش باغ بهادران متذکر شد: توسعه ایستگاه آتش‌نشانی فعلی، جذب نیرو و تجهیز بیشتر این ایستگاه می‌تواند تا حدودی به حل این مشکل کمک کند.

,

انتهای پیام/ 

]
شهردار باغ بهادران، گفت: زمینی برای احداث درمانگاه شبانه‌روزی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در باغ بهادران درنظر گرفته‌شده است اما متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی به تعهدات خود در این زمینه عمل‌نکرده و این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.