اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان چادگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان نا، سرهنگ علیرضا منصوری، در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری، اظهار کرد: امسال هفته گرامیداشت بسیج تقارن پیدا کرده است با اولین روزهای ماه ربیع الاول که این دو بهار معنوی و انقلابی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

وی با بیان این که امسال هفته گرامیداشت بسیج، از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه شروع شده و تا روز یکشنبه پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت گفت: بیش از 100 برنامه توسط ناحیه، حوزهای مقاومت و پایگاه های بسیج خواهران و برادران در سطح شهرستان چادگان اجرا می شود.

,

سرهنگ دوم پاسدار منصوری تصریح کرد: این 100 برنامه شامل برنامه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، علمی خواهد بود.

,

وی برنامه ها شاخص در طول هفته بسیج را، رزمایش بزرگ اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محرویت زدایی با حضور 26 گروه جهادی از استان اصفهان، دیدار از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان بسیج، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی، عطر افشانی گلزارهای شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، نشست های سیاسی و روشنگری دانست.

,

سرهنگ منصوری تصریح کرد: حضور سازمان یافته بسیجیان در میقات صالحین، پیاده روی خانوادگی در روستای فراموشجان، برگزاری مسابقه کتاب خوانی سلام بر ابراهیم، اختتامیه و تجلیل از گروهای جهادی، مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری یادواره های شهدا و برگزاری مسابقات فوتسال صالحین از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان خواهد بود.

,

این مسئول نظامی، از برگزاری همایش شکوه اقتدار بسیجیان شهرستان چادگان به صورت میدانی که یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته است خبر داد و افزود: این همایش به صورت رژه حماسی بسیجیان با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج چادگان دوم آذرماه، ساعت 9 صبح درخیابان شهدای شهر چادگان برگزار خواهد شد.

,

سرهنگ منصوری در ادامه به پروژهای های عمرانی اشاره داشت و اظهار کرد: ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) براداران و حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) خواهران در روستای فراموشجان با متراژ 300 متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

وی با بیان این که، مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی تأکیدات ویژه ای دارند خاطر نشان کرد: به همین منظور بسیج سازندگی شهرستان چادگان، اقدام به برگزاری کارگاه علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی ویژه فعالان اقتصادی شهرستان، اردوهای جهادی و خدمات پزشکی رایگان نموده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان از طرح گشت محله محور با رمز یا محمد رسول الله در هفته بسیج خبر داد و گفت: این طرح با عنوان حماسه خدمت و امنیت به منظور بالا بردن ضریب امنیت در شهرستان خواهد بود که همزمان با سراسر کشور به صورت ملی آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان، گفت: در هفته بسیج طرح گشت محله محور با رمز یا محمد رسول الله که با عنوان حماسه خدمت و امنیت به منظور بالا بردن ضریب امنیت خواهد بود، همزمان با سراسر کشور، در شهرستان چادگان آغاز خواهد شد.