تعیین قیمت جدید نان در استان مرکزی به هفته آینده موکول شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در گفتگو با پیام دلیجان، گفت: قیمت نان در کشور از چهار سال قبل تاکنون ثابت مانده در حالیکه هزینه های آب، برق، گاز، بیمه، مالیات، دستمزد و غیره هرساله افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

زند با اشاره به اینکه در این مدت نانوایان بارها درخواست تغییر قیمت نان را داشتند، اظهار کرد: بر اساس ستاد تنظیم بازار قیمت نان از اول آذرماه حداکثر ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت.

,

وی درخصوص افزایش قیمت نان در استان مرکزی گفت: باتوجه به اینکه افزایش قیمت نان به استان‌ها واگذار شده است، در حال حاضر به دنبال انجام کار کارشناسی برای افزایش قیمت نان در استان هستیم.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی بیان کرد: بعد از کارشناسی‌های که صورت خواهد گرفت در جلسه ستاد تنطیم بازار که هفته آینده در استانداری برگزار خواهد شد قیمت‌های جدید نان در استان تصویب و اطلاع رسانی خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار  نانوایی در استان مرکزی فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در خصوص افزایش قیمت نان در استان مرکزی گفت: بعد از کار کارشناسی، در جلسه ستاد تنطیم بازار که هفته آینده در استانداری برگزار می‌شود قیمت‌های جدید نان در استان تصویب و اطلاع رسانی خواهد شد.