بهره برداری از 7 پروژه عمرانی بسیج در تربت حیدریه/ اتمام پروژه‌های نیمه تمام بسیج نیازمند 27 میلیارد ریال اعتبار است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرنگار تابان تربت، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در آئین بهره برداری از این پروژه ها اظهار داشت: احداث پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج شهری و روستائی از طریق منابع داخلی سپاه و همچنین با مشارکت خیرین در دست اقدام است که تاکنون در چهار سال گذشته پروژه های عمرانی با کاربری مختلف در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , تابان تربت, ، ,

 

,

علی نیک یاد افزود: امروز و همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت  بسیج 7 پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستائی در تربت حیدریه و روستاها با هزینه بری یک میلیارد و 100 میلیون ریال به بهره برداری می رسد که 700 میلیون ریال آن از منابع داخلی سپاه و 400 میلیون ریال با مشارکت خیرین تربت حیدریه احداث شده است.

,

 

,

وی به محل احداث این پروژه ها اشاره و بیان داشت: سه پایگاه مقاومت شهری در شهرک ولی عصر(عج)" پایگاههای بنت الهدی، اباصالح(عح) و علی اصغری(ع) و همچنین پایگاههای مقاومت بسیج شهید گیلکی روستای رودمعجن از توابع بخش بایگ، بنت الهدی جوادیه از توابع جلگه رخ، دو پایگاه برادران و خواهران شهید کاوه در محله رضا شهر به بهره برداری رسیده است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تکمیل دو پروژه عمرانی پایگاه مقاومت بسیج در بخش مرکزی نیازمند 300 میلیون ریال اعتبار است.

,

 

,

نیک یاد در عین حال تکمیل پروژه های نیمه تمام بسیج در سطح شهرستان را نیازمند 27 میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: پروژه بهداری سپاه که فاز نخست آن پارسال به بهره بردار رسید برای تکمیل و تجهیز چهار طبقه باقیمانده نیازمند 17 میلیارد ریال اعتبار است.

,

 

,

وی همچنین افزود: استخر و سونای شهدای غواص در حال ساخت جنب سپاه ناحیه که با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی مواجه و ساختمان آن به اتمام رسیده برای تجهیز و تاسیسات آن باید 10 میلیارد ریال هزینه شود و با توجه به مطالبه مهم مردم تربت حیدریه از سپاه برای تسریع در روند اجرای این پروژه نیازمند کمک خیرین هستیم.

,

 

,

سپاه ناحیه تربت حیدریه در چهار سال گذشته 15 سالن ورزشی در سطح شهرستان با هزینه بری بالغ بر 30 میلیارد ریال راه اندازی کرده است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/ ]
در چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج، هفت پروژه عمرانی سپاه تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.