اقدام نوجوان 15 ساله رشتخواری در فضای مجازی دردسر ساز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابولحسن وفایی در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه با دستگیری نوجوان 15 ساله متخلف در فضای مجازی، گفت: در پی شکایت شخصی به مجموعه پلیس فتا مبنی بر سوء استفاده از نام و هویت وی در فضای مجازی و ایجاد مزاحمت برای چند تن از ساکنین شهرستان تیمی از پلیس فتا این مجموعه پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار در ادامه و تشریح این خبر، افزود: در پی همین شکایت با رصد پلیس فتا این شهرستان مشخص شد، که فردی با استفاده از فضای پیام‌رسان تلگرام و مالکیت سیم‌کارتی نامعلوم، اقدام به ایجاد نام کاربری با تصاویر شخصی شاکی ‌کرده و با استفاده از این موضوع اقدام به مزاحمت برای چندین  نفر از ساکنین شهرستان کرده است.

,

 

,

وی در ادامه به توجه به حساسیت موضوع وبه جهت جلوگیری از اختلافات فی ما بین طرفین، از پیگیری این پرونده در کمترین زمان ممکن خبر داد و افزود: با رصد، پیگیری و اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا نوجوانی 15 ساله در همین رابطه شناسایی و دستگیر شد.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در ادامه این خبر افزود: متهم پس از دستگیری با توجه به ادله و مستندات ارائه شده از سوی پلیس فضای تولیدوتبادل اطلاعات، به جرم خود اعتراف و وی هدف خود را از این اقدام ایجاد سرگرمی در فضای تلگرام عنوان کرد.

,

 

,

وفایی با اشاره به اینکه فضای مجازی دارای مزیت‌هایی بسیاری در زمینه‌های مختلف است از والدین خواست تا دربحث نظارت بر فرزندان دغدغه جدی داشته باشند وبا نظارت و رصد بیشتر بر فعالیت نوجوانان در این فضا از ایجاد مشکلات بعدی برای فرزند و یا خانواده خود جلوگیری کنند.

,

 

,

متهم دستگیر شده در رابطه با این پروند جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار گفت: سوء استفاده از نام و هویت شخصی دیگر و ایجاد مزاحمت برای چندین نفر از ساکنین شهرستان رشتخوار در فضای مجازی، دردسرساز شد.