ثبت ۶۷۸هزار کانال فارسی در تلگرام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از تسنیم، برآورد فعالیت کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی طی 10 روز اخیر از افزایش بیش از 8 هزار کانال در بازه زمانی 23 آبان ماه تا سوم آذرماه حکایت دارد. به نحوی که شمار کانالهای ایجاد شده در تلگرام از 670 هزار و 398 کانال در روز 23 آبان ماه، هم اکنون به 678 هزار و 257 کانال رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این درحالی است که از این تعداد کانال، ٢٢٨ هزار و ٣٩ کانال به روزرسانی می شوند.

,

درهمین حال بررسی ها نشان می دهد که طی 24ساعت به طور متوسط بیش از 2 میلیون و 600 هزار مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می شود که بیشترین آمار مربوط به ساعت 21 شب است که بیش از 250 هزار مطلب در این ساعت منتشر شده و کمترین مطالب (10 هزار مطلب) در ساعت 3 صبح منتشر می شود.

,

از سوی دیگر متوسط تعداد مطلب بر کانال در یک روز 11.5 مطلب است و این به این معنی است که به طور متوسط روزانه در هر کانال حدود 11.5 مطلب منتشر می شود.

,

تعداد کل بازدیدهای کانالهای فارسی شبکه اجتماعی تلگرام نیز در روز دوم آذرماه ٢ میلیارد و ١٢٥ میلیون و ٧٦ هزار و ٧٩٧ بازدید برآورد می شود و این درحالی است که بیشترین بازدید طی یک روز اخیر به روز ٢٦ آبان با ٢ میلیارد و ٧٧ میلیون و ٦٥هزار بازدید اختصاص یافته است.

,

درهمین حال تعداد بازدید هر مطلب به طور متوسط در کانال در روز دوم آذرماه 921 بار اعلام شده است و بیشترین بازدید هر مطلب در کانال ها نیز طی 10 روز اخیر به روز 26 آبان ماه باز می گردد که هر مطلب حدود یکهزار و 218 بار بازدید داشته است.

,

انتهای پیام/ط

]
رصد مرکز ملی فضای مجازی از فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام نشان می‌دهد که بالغ بر ۶۷۸ هزار کانال فارسی در این شبکه ثبت شده و کاربران روزانه ۲میلیارد بازدید از این کانالها دارند.