ورود بیش از ۶۰ هزار زائر پاکستانی در ایام محرم به کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا کیخا در گفت وگو با خبرنگار لادیز؛اظهار کرد : ورود زائرین پاکستانی از طریق مرز میرجاوه به کشور برای سفر به عتبات عالیات از ابتدای سال ۹۶ آغاز شده و تا پایان آبان ۱۹۸هزار زائر از طریق مرزمیرجاوه به صورت سواره و پیاده با هزار و ۲۸۴ دستگاه اتوبوس وارد کشور شده اند.
وی با بیان اینکه زائرین پاکستاتی به مشهد,قم و کربلای معلی سفر می کنند، افزود: تعدادی از زوار با اتوبوس های ایرانی به سمت مرز شلمچه سفر می کنند و تعدادی نیز پس از ورود به کشور از طریق مرز میرجاوه به زاهدان و سپس به مرزهای غربی کشور می روند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,
,
,
, ,


وی با اشاره به افزایش ورود زائرین پاکستانی در ایام محرم و صفر،خاطرنشان کرد:از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر بیش از ۶۰ هزار زائر پاکستانی با ۶۷۰ دستگاه اتوبوس از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد خاک جمهوری اسلامی ایران و راهی سفر عتبات عالیات شده اند.
کیخا با اشاره به آغاز بازگشت زوار پاکستانی از سفر اربعین،تاکید کرد: بازگشت زائرین از سفر اربعین از ۲۸ آبان ماه آغاز شده و تاکنون بیش از۱۶هزار زائر پاکستانی با ۱۵۴ دستگاه اتوبوس از طریق مرز میرجاوه از کشور خارج و وارد خاک کشور خود شده اند، روند خروج زائرین کاملا سهل و روان است و هیج مشکلی در خروج زوار وجود ندارد و تلاش تمام دستگاه های مربوط بر این است تا زایرین بدون هیچ مشکلی به کشور خود بازگردند.

انتهای پیام / م.ش

,
,
,
,
]
مسئول پایانه مرزی میرجاوه گفت: خروج زوار پاکستانی از کشور از ۲۸ آبان آغاز شده و تاکنون ۱۶ هزار زائر از طریق مرز میرجاوه به کشور خود بازگشته اند.