رئیس شورای شهر بروجرد منتقدان را تهدید به شکایت کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک روز گذشته خبری در فضای مجازی و رسانه های استان منتشر شد که در آن عنوان شده بود توزیع قرص کلسیم به جای پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, توزیع قرص کلسیم به جای پرداخت حقوق معوقه کارگران ,

 

,

 در این بین رییس محترم شورای شهر بروجرد بجای عذرخواهی از کارگران و خانواده آنان بابت تأخیر 8 ماهه در پرداخت حقوق آن ها، طی مصاحبه ای، رسانه ها را به جهت که این خبر را منتشر کرده اند را تهدید به شکایت در مراجع قضایی کرد.

,

 

,

حال سوالی که برای اذهان عمومی پیش می آید این است که چه کسی باید محاکمه شود؟

,

 

,

آیا این عدم پرداخت حقوق کارکنان و کارگران زحمت شهرداری به خاطر ضعف مدیریت شهرداری و عدم نظارت شورای شهر بوده نبوده است؟

,

 

,

آیا نباید رییس شورا محاکمه شود که نتوانسته در طی مدت حضورش در شورای شهر نسخه این ناعدالتی و بی مهری را بپیچد؟

,

 

,

اعضای شورای شهر بابت هر دقیقه حضورشان در جلسات حقوق دریافت می کنند که بتوانند راهکار و ایده بدهند نه این که صرفاً دست روی دست بگذارند و اجازه بدهد کارگران بعد از 8 ماه بی حقوقی قرص کلسیم را بر سر سفره خانواده خود بگذارند!

,

 

,

حق کارگران و پرسنل شهرداری براحتی پایمال می شود اما اعضای شورا و در رأس آن رییس محترم شورای شهر بروجرد با وجود دریافت میلیونی از حق جلسات نتوانسته است راهکاری برای احقاق حق این طیف تاثیر گذار و زحمت کش عنوان و اجرا کند.

,

 

,

لذا افکار عمومی و رسانه ها انتظار دارند مدعی العموم به این پرونده ورود کند و با افراد کج سلیقه و نابخرد که تنها عملکرد آنان دریافت حق جلسات است برخورد قضایی را داشته باشد و بیش از این اجازه ندهد بخشی درآمد شهر به جیب کسانی برود که حتی برای انتخاب شهرداری، نظارت و نداشتن فکر و ایده عاجز هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رییس شورای شهر بروجرد در پاسخ به انتقاد از عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری بروجرد منتقدان را به شکایت کردن در مراجع قضایی تهدید کرد.