فتنه زمانی شکل می‌گیرد که سواد دینی مردم کم شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دانشجو پرس ، علی اکبر رائفی پور امشب در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند با اشاره به فتنه های آخرالزمانی و پیچیده بودن این فتنه ها، بر بصیرت داشتن و هوشیار بودن در مقابل اینها تاکید کرد و گفت: انسان باید دقت کند در فتنه های آخرالزمانی دچار اشتباه نشود و در مسیر غلط قرار نگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,

 
وی با بیان اینکه خداوند با فتنه انسانها را امتحان می کند تا خالص ها را جدا کند، گفت: این فتنه ها بعد از شهادت رسول اکرم(ص) تاکنون همواره وجود داشته و روز به روز سخت تر شده است.
 
پژوهشگر حوزه فتنه های آخرالزمان و مهدویت با اشاره به اینکه لفظ فتنه در قران 60 مرتبه بکار رفته است،افزود: فتنه معانی مختلفی دارد که معروف ترین آن آزمایش است.
 
رائفی پور با بیان اینکه قرآن می گوید که در فتنه مراقب منافقان و بی سوادهای که بین خود باشید، اظهارداشت: این منافقین در بین افزاد بی سوادها رسوخ می کنند و علیه حق می ایستند.
 
وی با بیان اینکه فتنه‌های اخرالزمانی پیچیده تر و ابزار آن پیچیده دارد، افزود: شهادت امام حسین در کربلا نتیجه فتنه ای بود که قبل تر رخ داده بود و جامعه را دو قطبی کرده بودند.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه فتنه زمانی شکل می گیرد که سواد دینی عده ای مردم کم شود، گفت: سال 88 در ماه رمضان عده ای با کفش و با بطری آب به دست در نماز جمعه شرکت کردند و نماز می خواندند.
 
رائفی پور با بیان اینکه فتنه‌ها روز به روز بیشتر و پیچیده تر می شود لذا در این عرصه باید حق طلب باشیم، گفت: هر کجا اشتباه کردیم باید بپذیریم و خود را اصلاح کنیم.
 
وی افزود: مردم ما از مردم زمان صدر اسلام بسیار عاقل تر و باهوش ترند و بصیرت فهم و آگاهی سیاسی برتری دارند و لذا حق لطبی را کنار نگذارید و این در وجود شما وجود دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
,

 

]
این استاد دانشگاه با بیان اینکه فتنه زمانی شکل می گیرد که سواد دینی عده ای مردم کم شود، گفت: سال 88 در ماه رمضان عده ای با کفش و با بطری آب به دست در نماز جمعه شرکت کردند و نماز می‌خواندند.