نقشه توسعه در ورامین باید آماده شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: محمدرضا یوسفی فرماندار ورامین در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ورامین گفت: مجمتع هلال احمر قلعه سین جز شهرستان پیشوا محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز امروز نمی‌توانیم اقدامات مناسب را انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در شهرستان ورامین وجود دارد تقسیمات سیاسی است که باعث شده تا دانشگاه‌ها و اماکن دیگر آن هر کدام در شهرستان‌های دیگر وجود دارد.

,

یوسفی با بیان اینکه هلال احمر باید برای ورامین اقدامی انجام دهد، گفت: از تلاش‌های سه عضو شورای شهر که با وجود خستگی موکب احباب الرضا در مسیر نجف به کربلا باز هم در قصر شیرین حضور پیدا کرده و با اقدامی جهادی، حساب شده و دلسوزانه اقدام به یاری رساندن به زلزله زدگان کردن تقدیر می کنیم.

,

فرماندار ورامین اظهار داشت: مسئولین ادارات ما باید این را بدانند که زلزله کرمانشاه به اندازه‌ای بود که باید توسط مدیران همان استان مدیریت می شد و همین مسئله باید درس عبرتی برای مسئولین ما باشد تا اقدامات محوله به آنها به درستی انجام شود.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ما بر روی گسل زلزله هستیم، همانند کشورهای زلزله خیز باید در آمادگی کامل باشیم تا در زمان وقوع حادثه اقدامات لازم را انجام دهیم.

,

یوسفی تصریح کرد: باید در ورامین نقشه توسعه داشته باشیم تا همگان بدانیم که از چه مسیری به سمت چه هدفی باید گام برداریم تا در زمان بحران با مشکل روبرو نشویم.

,

فرماندار ورامین با بیان اینکه باید اطلاعات لازم را آماده کرده و به گروه‌های امدادی برسانیم، گفت: در زمان بحران باید دستگاه‌های امنیتی ورود مستقیم کرده و گلوگاه ها را کنترل کنند تا رفت و آمدها مشخص گردیده و تمام آمد و شدها توسط کارت صورت گیرد.

,

وی اظهار داشت: ستاد بحران نیز باید از هم اکنون خود را آماده کند تا در زمان بروز حادثه با توجه به شرایط اقلیمی منطقه اسکان‌های موقت را سازماندهی و راه اندازی کند تا مشکلی پیش نیاید.

,

یوسفی پس از بیان اینکه هزینه برای آموزش‌های لازم بسیار مناسب تر از هزینه‌های چند برابر برای تلفات بالا است، گفت: باید مراکز پژوهشی راه اندازی شود تا آموزش‌های لازم با توجه به شرایط منطقه به افراد مختلف داده شده و در زمان لازم از آنها بهره برداری مناسب کنیم.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار ورامین پس از بیان اینکه هزینه برای آموزش‌های لازم بسیار مناسب تر از هزینه‌های چند برابر برای تلفات بالا است، گفت: باید مراکز پژوهشی راه اندازی شود تا آموزش‌های لازم با توجه به شرایط منطقه به افراد مختلف داده شده و در زمان لازم از آنها بهره برداری مناسب کنیم.