مراسم روز دانشجو در دانشکده علوم پزشکی اسفراین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سپهرآیین ، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجوی سال 1332 و تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان گفت : روز شانزدهم آذر یک نقطه عطف تاریخی درفضای دانشگاههای کشور است و این روز یادآور شهادت سه نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به ورود نیکسون، معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکاست . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین, سپهرآیین,

وی گفت : این دانشجویان با نثار خون خود و دفاع از اعتقادشان ، استکبار ستیزی و پاسداشت از ارزشها را جاودانه کردند.
دکتر اسحاق ایلدرآبادی افزود: دانشگاهها نقش حیاتی در توسعه و آبادانی کشور دارند که دانشجویان و دانشگاهها باید در کنار فراگیری علم و دانش بینش سیاسی و دینی و اخلاقی و اعتقادی خود را نیز تقویت کنند تا بتوانند مطالبات جامعه خود را پاسخگو باشند . 
مسوول فرهنگی دانشکده علوم پزشکی اسفراین در این مراسم باشکوه با تبریک هفته وحدت و نزدیک شدن روز دانشجو اظهار داشت : پیامبر اکرم (ص) معمار وحدت اسلامی است و باید همه مسلمانان بر محور طریقت این پیامبر عظیم‌الشأن حرکت کنیم.
حجت الاسلام محمد رضا امینی فر گفت : آرمان خواهی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی  و تلاش برای حفظ استقلال مهمترین رسالت جنبش دانشجویی است که باید توسط دانشجویان دنبال گردد .

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
از سوی دانشکده علوم پزشکی اسفراین مراسم روز دانشجو در آستانه 16 آذر و گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی در سالن شهید رخشی این شهرستان با حضور مسوولین دانشکده و اساتید و دانشجویان برگزار شد.