تیم سحر جوانان هلال احمر استان زنجان به کرمانشاه اعزام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شهرام میرزایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: 12 نفراز اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان زنجان به منظور ارائه خدمات حمایتی و مددکاری به آسیب دیدگان زلزله در سرپل ذهاب مستقر شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،, .,

وی اضافه کرد:تیم سحر، تیم های آموزش دیده و متخصصی هستند که پس از بلایای طبیعی و بحران ها در محل حادثه حاضر و با بررسی وضعیت روانی مردم زلزله زده اقدام به اجرای برنامه های حمایتی می کنند.

, .,

این مسئول ادامه داد: دراین اقدام یک روان پزشک برای مشاوره زلزله زدگان و همچنین اعضای تیم های سحر با انجام فعالیت های هنری از جمله بازی های گروهی ، برنامه های ورزشی، مسابقات فرهنگی برای کودکان ساکن در نقاط زلزله زده اعزام شدند .

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  تیم سحر استان زنجان با 3 دستگاه خودرو به سرپرستی معاون امور جوانان هلال احمر استان و متشکل از 12 نفر از اعضا جوانان به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.

,

میرزایی افزود: تیم سحر این جمعیت به مدت یک هفته در نقاط زلزله زده سرپل ذهاب مستقر خواهند بود

, ,


 

, , ,
,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اعزام تیم های سحر(سامانه حمایت روانی پس از بلایا) به منظور ارائه خدمات حمایتی روانی به بازماندگان زلزله استان کرمانشاه خبر داد.