عطاری‌های صالحیه زیر ذره‌بین گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و گشت‌های مشترک این‌بار گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان بهارستان با بازدید از عطاری‌های شهرصالحیه به‌منظور جلکوگیری از فروش کالاهای غیرمجاز و قاچاق برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

در این گشت که با حضور نمایندگان فرمانداری بهارستان، ماموران نیروی انتظامی شهرستان، کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین ماموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد، واحدهای صنفی عطاری واقع در سطح شهرصالحیه به طور کلی مورد بازرسی قرار گرفتند.

,

گفتنی است که طی این بازدیدها، تعدادی قرص و شوینده‌های قاچاق و فاقد مجوز کشف و توسط نیروهای انتظامی شهرستان بهارستان ضبط شد، تا با تشکیل پرونده، مطابق قانون با متخلفین برخورد صورت بگیرد و در صورت نیاز از ادامه فعالیت واحدصنفی جلوگیری شود، چراکه فروش کالاهای قاچاق به شکل مستقیم به اقتصاد جامعه ضربه می زند.

,

انجام مستمر گشت‌های مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان بهارستان در مناطق مختلف شهرستان و بازدید از واحدهای صنفی مختلف به شکل جداگانه، سبب کاهش آمار تخلفات و فروش کالاهای قاچاق در سطح بهارستان شده است، و فروشندگان نیز با آگاهی از عواقب تخلفات از فروش کالاهای قاچاق به شکل جدی خودداری می کنند.

,

درپایان لازم به ذکر است که گشت‌های مشترک مبارزه با قاچاق کالا در سطح شهرستان بهارستان به صورت مستمر در حال برگزاری است و بنابه گفته سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان، این گشت‌ها تا پایان سال در سطح شهرستان ادامه‌دار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
عطاری‌های شهرصالحیه در ادامه برگزاری گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان بهارستان توسط تیم بازرسی مشترک مورد بررسی قرار گرفتند.