سارق سابقه‌ دار در دام پلیس اسفراین گرفتار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: دربی اعلام چند فقره سرقت اماکن نیمه ساز و خصوصی و ایجاد ناامنی در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , سپهرآیین, جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: دربی اعلام چند فقره سرقت اماکن نیمه ساز و خصوصی و ایجاد ناامنی در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.,

این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از اقدامات پلیسی و کنترل سارقان سابقه دار موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه فرد مورد نظر شناسایی دستگیر کنند.

,

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به سه فقره سرقت ساختمان های تازه ساخت و اماکن خصوصی اعتراف کرد بیان داشت: در این خصوص دو مال خر شناسایی و دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ماموران در بازرسی، اموال مسروقه را کشف کردند تصریح کرد: متهم  پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

مهری ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت مشاهده این گونه موارد مراتب سریعتر از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه دار با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.