کمک ۲۰ میلیون تومانی یک خیر قزوینی به زلزله‌زدگان کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با شاخص، گفت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام ۲۰ میلیون تومان کمک برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه اعم از پوشاک و موادغذایی مورد نیاز را اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی ادامه داد: همچنین کارکنان شرکت گاز استان قزوین با اهدای ۱۰ میلیون تومان کالاهای مورد نیاز مناطق زلزله زده، در یاری رسانی به هموطنان زلزله زده کرمانشاه مشارکت کردند.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد استان قزوین در حال برنامه ریزی و جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مسکن برای مددجویان مناطق زلزله در کرمانشاه است.

,

وی اعلام کرد: کمیته امداد استان قزوین کار ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی را متعهد شده است که به نظر می رسد با همراهی خیران و نیکوکار بتوانیم در این زمینه گام های مثبتی برداریم.

,

فرهادی توضیح داد: در حال حاضر احسان لشگری قهرمان کشتسی المیپک در استان قزوین با حضور در این عرصه پرچمدار جمع آوری کمک برای ساخت مسکن مددجویی شده است که امیدواریم با حضور خیران و نیکوکاران در کوتاه ترین زمان برای ساخت مسکن مددجویی در این مناطق اقدام کنیم.

,

وی تأکید کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند همچنین شماره حساب ۶۳۲۷۳۰۰۰ نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب ۰۱۰۹۷۹۹۴۴۰۰۰۵ نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک‌های نقدی در نظرگرفته شده است.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر روش‌های فوق از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از خیران ۲۰ میلیون تومان به هموطنان زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد.