پذیرش ۱۸۳ مقاله در کنفرانس ملی GIS
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ امیررضا مرادی دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق در اراک گفت: چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق با همکاری دانشگاه صنعتی اراک و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو روزهای ۲۲ و  ۲۳ آذر در استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

مرادی با اشاره به اینکه این کنفرانس ملی با رویکرد هم‌اندیشی و هم‌افزایی در فعالیت‌های انجام شده در زمینه GIS انجام می‌شود، اظهار کرد: این کنفرانس فرصتی را برای محققان و دانش پژوهان، فراهم خواهد کرد تا با تبادل اطلاعات با یکدیگر گامی مفید و موثر در راه اعتلای صنعت آب و برق کشور بردارند.

,

وی افزود: بسترهای ICT و استقرار GIS، زیرساخت های داده های مکانی SDI، کاربردسازی سنجش از راه دور RS و کاداستر، نقش GIS در مدیریت مخاطرات محیطی و مدیریت سبز، کاربردی سازی سیستم اطلاعات مکانی GIS در فرآیندها و اثرات اقتصادی بکارگیری GIS و نقش آن در اقتصاد مقاومتی از محورهای اصلی کنفرانس ملی است.

,

دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق با اشاره به اینکه ۵۷۵ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است، افزود: ۲۴ درصد مقالات در حوزه آب، ۶۲ درصد در حوزه برق و مابقی مقالات دانشگاهی است.

,

مردای به استقبال خوب پژوهشگران استان مرکزی از این کنفرانس هم اشاره کرد و ادامه داد: ۲۲ درصد مقالات ارسال شده به این کنفرانس توسط پژوهشگران استان مرکزی است.

,

وی با تاکید بر اینکه مقالات با حساسیت خاصی مورد ارزیابی قرار گرفته است، بیان کرد: هر مقاله برای ۵ داور ارسال شده است و به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

,

مرادی با اشاره به اینکه از مجموع مقالات دریافت شده ۱۸۳ مقاله در کنفرانس پذیرفته شده است، ادامه داد: ۱۱۰ مقاله در این کنفرانس به صورت شفاهی و پوستر ارائه می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه «سیویلیکا» و نیز «کنسرسیوم محتوای ملی» نمایه خواهد شد، اظهار کرد: این اقدام برای اولین بار انجام می شود و وجهه علمی خوبی به مقالات می دهد.

,

دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق گفت: همزمان با برگزاری کنفرانس هفت کارگاه‌های علمی، تخصصی و بین‌المللی با حضور صاحب نظران ایرانی و بین المللی و مدیران عامل شرکت‌های مطرح خارجی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد GIS در صنعت آب‌و برق از پذیرش ۱۸۳ مقاله از ۵۷۵ مقاله ارسال شده به چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق در اراک خبر داد.