۲۷۷ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "خانعلی رشیدی" مدیر امور شعب بانک ملی استان گلستان، خدمت صادقانه به مردم و پیروی از سیاست های مالی نظام جمهوری اسلامی ایران را وظیفه و رسالت بانک ملی ایران دانست و گفت: از اقدامات و عملکرد مطلوب و موثر بانک ملی در بخش های پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغالزا و مشاغل خانگی  و... بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی همچنین در خصوص وظیفه و رسالت اجتماعی اشاره ای به ارائه خدمات ، پرداخت تسهیلات حمایتی و توانمندسازی افراد و کارآفرینان تحت پوشش کمیته امداد و مساعدت برای رفاه حال محرومان و بیماران صعب العلاج در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه داشت و گفت:  در سالجاری تاکنون 277 میلیارد ریال وامهای حمایتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت کردیم و هر طرح و دستورالعملی که منجر به رونق تولید و اشتغال گردد خرسندیم و از آن استقبال می کنیم.

,

همچنین در این دیدار "حسین احمدی" سرپرست فرمانداری بندرگز، گفت: مسئله تولید و اشتغال که دغدغه مقام معظم رهبری گردیده است و سیاست و رویکرد حمایتی دولت و نماینده دولت در استان، در جهت فراهم سازی زمینه های سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات برای اشتغال جوانان و کارشناسان جویای کار در شهرستان را مهمترین ابزار برای مهار بیکاری در این شهرستان برشمرد.

,

وی به نقش و اثر گذاری بانکها بعنوان خدمات رسان و یاری رسان دستگاههای دولتی درتحقق رونق تولید و اشتغال، اشاره و  خاطر نشان کرد: از همراهی و همکاری و حمایت بانکها بویژه بانک ملی در بحث  خدمات دهی به مردم که توسعه اقتصادی و تولید و اشتغال را به همراه دارد، تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر امورشعب بانک ملی استان گلستان با بیان این مطلب که در سال جاری بالغ بر 277 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است اظهار کرد: هر طرح و دستورالعملی که منجر به رونق تولید و اشتغال در استان گردد خرسندیم و از آن استقبال می کنیم.