درخواست آنلاین تاکسی به سنندج رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیب حسین پناه در گفتگو با کُردتودی، از طراحی و ایده پردازی نرم افزار درخواست آنلاین تاکسی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی اظهار داشت: با افزایش تعداد تاکسی های شهر سنندج و نیز حجیم شدن تعداد خودروها در خیابان های کم عرض این شهر، استفاده از روش های مدرن برای فرار از ترافیک شهری یک راه مناسب و رو به جلو برای رسیدن آسان و کم دردسر است.

,

 

,

این طراح سنندجی عنوان کرد: آژانس اینترنتی سنه مپ در حقیقت یک راه مناسب، راحت، شفاف، ایمن و با کیفیت برای تحقق رویایی کاهش فاصله ها است که می تواند، رسیدن به آرمان شهر ترافیکی را در شهر سنندج محقق کند.

,

 

,

, ,

 

,

وی در خصوص مزایایی این طرح اظهار داشت: نرم افزار سنه مپ یک ایده نوین برای فراهم کردن فناوری دقیق، با کیفیت، مطمئن، راحت، شفاف و ایمن در هر مکان و زمان است.

,

 

,

حسین پناهی با توجه به اینکه در حال حاضر در شهرهای بزرگ و بیشتر کشورهای خارجی از نرم افزار تاکسی هوشمند بهره می گیرند، بیان کرد: این نرم افزار هوشمند در حقیقت با فراهم کردن ماشین مورد نظر و حتی انتخاب راننده توسط خود درخواست کننده در کمترین زمان ممکن این شرایط را فراهم می کند که فرد با آسودگی خاطر مسیر مورد نظر را طی کند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امنیت این نرم افزار به نحوی است که در تمام طول مسیر که انتخاب شده از مسیرهای کم ترافیک و مطمئن است توسط فرد یا افراد دیگری از خانواده وی برای امنیت فرد قابل کنترل است.

,

 

,

حسین پناهی عنوان کرد: در اپلیکشن سنه مپ تمام مراحل از انتخاب مسیر، راننده، نوع ماشین و حتی پرداخت و تعیین میزان نرخ توسط فرد درخواست کننده خواهد بود و می تواند در صرفه جویی زمان و هزینه ها کمک بسیار زیادی برای هر فرد باشد.

,

 

,

این طراح سنندجی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای حمایت از این طرح و ایده از طرف سازمان های مختلفی از جمله شورای ترافیک، شورای شهر و خود سازمان تاکسی رانی اعلام حمایت شده؛ که لازم است دیگر ارگان های مرتبط هم علاوه بر حمایت در انجام فرهنگ سازی مردمی استفاده از این طرح و به منظور ترویج و حمایت فراگیر از این ایده اقداماتی انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
درخواست آنلاین تاکسی با استفاده از گوشی با طراحی جوان سنندجی با فراهم شدن شرایط به سنندج هم رسید.