ارائه خدمات درمانی به ۱۱ هزار نفر از زلزله زدگان کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رسول زاده در گفتگو با  شاخص، با اشاره به ارائه خدمات درمانی به زلزله زدگان کرمانشاه اعلام کرد: تا کنون بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم زلزله زده کرمانشاه از خدمات رایگان بیمارستان صحرایی علوم پزشکی قزوین استفاده کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

مدیر بیمارستان صحرایی علوم پزشکی قزوین بیان کرد: از استان قزوین علاوه بر بیمارستان صحرایی و کادر درمانی استقرار آن، چهار آمبولانس و تعداد ۱۲ تکنسین اورژانس برای کمک به هم‌ وطنان آسیب‌ دیده به این شهرستان اعزام شدند.

,

این مسوول گفت: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با مدیریت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی در شهرستان قصر شیرین استان کرمانشاه مستقر شد و با اتمام کار، عوامل آن با جمع ‌کردن بیمارستان، در حال بازگشت در مسیر قزوین بودند ولی برای ارائه خدمات درمانی به زلزله‌ زدگان مجدد مستقر شد.

,

رسول زاده خاطرنشان کرد: این بیمارستان ماه گذشته در شهرستان ثلاث باباجانی کرمانشاه برای ارائه خدمت به زلزله زدگان مستقر شد.

,

مدیر بیمارستان صحرایی علوم پزشکی قزوین یادآور شد: این بیمارستان کاملا تخصصی دارای بخش‌ های اورژانس، بستری مردان و زنان، اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه و ۵ دستگاه آمبولانس است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر بیمارستان صحرایی علوم پزشکی قزوین، از ارائه خدمات درمانی به ۱۱ هزار نفر از مردم زلزله زده کرمانشاه خبر داد.