دستگاه ها در اجرای وظایف فرهنگی خود اهتمام ویژه ای داشته باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: تقویت باورهای دینی و رشد و تعالی فرهنگ عمومی شهرستان نیز از رسالت و وظایف شورای فرهنگ عمومی است که زیر بنای همه موفقیت ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه هر ماه یک نشست تشکیل و مسائل فرهنگی در این نشست مطرح می شود، خاطرنشان کرد: مصوبات هر نشست جدای از وظایف دستگاه‌ها نیست و این شورا نمی تواند جدا از اختیارات و وظایف دستگاه ها پیش برود.

,

امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی تأکید بر اجرای وظایف فرهنگی و مذهبی دستگاه ها و نظارت بر اجرای آن دارد، تصریح کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی پبشنهادات و انتقادات خود را در جهت پیشرفت مسائل دینی، مذهبی و فرهنگی و تقویت باورهای دینی مردم شهرستان داشته باشند باشد

,

وی با بیان اینکه ضعف باورهای دینی انسان را به خیلی از مسائل غیر دینی می کشاند، اذعان کرد: هر مقدار این فعالیت های مذهبی دینی در سطح شهرستان مورد توجه قرار گیرد مطمئناً آسیب های اجتماعی کمتری را شاهد خواهیم بود.

,

ناهیدی با اشاره به اینکه دستگاه ها و نهاد های مختلف در اجرای وظایف فرهنگی، دینی و مذهبی خود اهتمام داشته باشند، عنوان کرد: توجه بیشتر به مناسبت های مذهبی و ملی و هر آنچه که باورهای دینی را تقویت می کند باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

,

وی همچنین در پایان تشریح کرد: باید از انتقاد سازنده و مفید استقبال کرد ولی انتقاد تخریبی باعث دلسرد کردن مسئولان و مردم می شود.

,

 

,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه اعضای شورای فرهنگ عمومی برای کاهش آسیب های اجتماعی باید با برنامه باشند، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان در جهت کاهش این آسیب ها اجرا شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاق، اعتیاد به مواد مخدر، نزاع، درگیری و... گریبان خانواده را گرفته است و حضور مدیران ادارات در سطح شهر و روستا و برگزاری کارگاه های آموزشی قطعا تاثیر مثبتی در کاهش آن‌ها خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه دستگاه ها و نهاد های مختلف در اجرای وظایف فرهنگی، دینی و مذهبی خود اهتمام داشته باشند، عنوان کرد: توجه بیشتر به مناسبت های مذهبی و ملی و هر آنچه که باورهای دینی را تقویت می کند باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.