مبارزه با دانه درشت‌های حوزه قاچاق کالا در شهرستان پارس آباد/ 31 پرونده قاچاق به مراجع قضایی معرفی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اکبر صمدی صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته بیش از 3 هزار نخ سیگار قاچاق و مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 100 میلیون تومان در شهرستان پارس آباد کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

وی با تاکید بر مبارزه با دانه درشتهای قاچاق کالا و ارز در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان، خواستار اقدام و برنامه ریزی منسجم و تیمی و پرهیز از اقدامات جزیره ای شد و گفت: در این خصوص برای 31 نفر پرونده قضایی تشکیل شده است.

,

فرماندار شهرستان پارس آباد بر بازرسی تلفیقی از حوزه های توزیع بذر، کود و سموم و نظارت بر مراکز خرید محصولات تاکید کرد و افزود: نباید کالاهای قاچاق و بی کیفیت ارائه شده باعث از دست رفتن دست رنج کشاورزان زحمتکش و بدنام شدن برند محصولات مغان بعنوان محصول شناخته شده جهانی شود.

,

, ,

صمدی از کشف 50 تن دانه‌های روغنی سویا از دو نفر از سودجویان در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اختلاف قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی وارداتی و تولید داخل برخی افراد سودجو بعضا اقداماتی از این دست می کنند که با هوشیاری متولیان امر خصوصا اعضای شورای تامین شهرستان این محموله های سویای وارداتی توقیف و برخورد قانونی لازم توسط دادستان پارس آباد صورت گرفته است.

,

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پارس آباد، ضمن تقدیر از عوامل اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و بازرسی در برخورد با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان، بحث پیشگیری از قاچاق را مهمتر از مبارزه در سطح خرد عنوان کرد و بر لزوم بازرسی و نظارت اتحادیه ها بر اصناف تاکید کرد.

,

وی در ادامه طرح ریجستری گوشی های موبایل را عامل موثری در کاهش قاچاق تلفن همراه عنوان کرد که باید در دیگر حوزه ها نیز همچون این طرح ها اجرا شود.

,

 

,

, ,

در پایان این جلسه فرماندار، دادستان و جمعی از مسئولین شهرستان پارس آباد با هدف فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به کمپین "کالای استاندارد ایرانی میخرم" پیوستند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پارس آباد با تاکید بر مبازه با دانه درشتهای قاچاق کالا در این شهرستان از معرفی 31 پرونده در این ارتباط به مراجع قضایی خبر داد.