جمع‌آوری 2400 کارتن خواب در مشهد از ابتدای امسال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از جمع‌آوری 2400 کارتن خواب در مشهد از ابتدای سال جاری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

علیرضا صحراگرد در جمع خبرنگاران مشهد از جمع‌آوری 2400 کارتن خواب در مشهد از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: : شمار افراد کارتن خواب جمع‌آوری شده از سوی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ابتدای مهر تاکنون از مرز 250 نفر گذشته است.

,

 

,

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود:  با افراد کارتن خواب و بی‌سرپناه برای انتقال آنها به مجموعه گرم خانه محترمانه برخورد می‌شود، همچنین روز بعد انتقال این افراد به گرم خانه، وسایل حمل و نقل برای جا به جایی آنها به شهر مهیا می‌شود و همین موضوع باعث اعتماد این افراد به مجموعه خانه سبز شده است.

,

 

,

وی در ادامه به تفاوت‌های بین افراد متکی و کارتن خواب‌های شهراشاره و بیان کرد: تکدی‌گری در قانون جرم تلقی می‌شود و متکدیانی که جمع‌آوری و با حکم قضایی در «خانه سبز» برای مدتی نگهداری می‌شوند.

,

 

,

صحراگرد ابراز داشت: در حالی که افراد کارتن خواب افرادی بدون مکان و اقامتگاه برای استراحت شبانه هستند و به همین منظور حضورشان در گرم خانه تنها محدود به ساعات پایانی شب تا صبح زود می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از جمع‌آوری 2400 کارتن خواب در مشهد از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: شمار افراد کارتن خواب جمع‌آوری شده از سوی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ابتدای مهر تاکنون از مرز 250 نفر گذشته است.