اشتغال 930مددجو مینابی با ایجاد 310 طرح اشتغالزایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود جاودان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب صبح امروز دوشنبه در گفتگو با میناب جنوب، پیرامون وضعیت اشتغالزایی مددجویان این شهرستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون اعتباری به ارزش 30 میلیارد ریال در قالب وام های قرض الحسنه با سود 4 درصد به متقاضیان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب با اشاره به پرداخت تسهیلات جهت راه اندازی 310 طرح اشتغالزایی از ابتدای امسال، افزود: تا کنون برای 930 نفر از افراد تحت پوشش این نهاد شغل ایجاد شده است.

,

جاودان بیان کرد: تا پایان امسال 580 طرح اشتغالزایی در میناب ایجاد می شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ایجاد 380 طرح رشد 2 درصدی به همراه دارد.

,

وی اظهار داشت: این تسهیلات ویژه فزرندان مدد جو، مددجویان و داماد خانواده مددجوپرداخت می شود.

,

جاودان هدف از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را خوداتکایی، استقلال اقتصادی ، ایجاد فرهنگ کسب و کار و توانمند سازی خانواده های مددجو عنوان کرد.

,

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب با اشاره به پوشش 24 هزار و 800 نفر در قالب 12 هزار و 800 خانوار در این نهاد گفت: تمامی تلاش ما بر این است تا بتوانیم بهترین خدمات برای مددجویان ارائه دهیم.

,

انتهای پیام/ز

]
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب از راه اندازی 310 طرح اشتغالزایی برای مددجویان این شهرستان خبرداد و گفت:از ابتدای امسال تا کنون برای 930 نفر شغل ایجاد شده است.