تخصیص ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار برای تفرچگاه آقسو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، مشد قلی ارازی خواجه در گفتگویی ضمن تاکید بر اینکه یکی از اهداف این شورا و شهرداری ایجاد فضاهای شاد برای مردم است، اظهار داشت: طی نشست هایی که با ابراهیم کریمی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان داشتیم، کریمی با پیگیری های خود توانست از منابع استانی و ملی 280 میلیون تومان اعتبار را برای تجهیز تفرجگاه کلاله اختصاص دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

وی افزود: این اعتبار در وهله اول صرف روشنایی این تفرجگاه، ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه خواهد شد.

,

رئیس شورای شهر کلاله ادامه داد: جاده سلامت شهر کلاله نیز یکی از موضوعاتی است که پیگیر آن بودیم و طی جلسه ای که با مسئولین جهاد کشاورزی کلاله داشتیم، قرار بر این شد که جاده این مسیر بهسازی شود.

,

ارازی خواجه به پارک ساحلی شهر کلاله نیز اشاره کرد و گفت: از منابع داخلی شهرداری کلاله 70 میلیون تومان برای تجهیز این پارک نیز اعتبار در نظر گرفته ایم و در حال حاضر در حال بررسی طرح های مختلف برای این پارک جهت پیاده سازی هستیم.

,

رئیس شورای شهر کلاله با ابراز تاسف از وضعیت کنونی پارک گل شهر کلاله تصریح کرد: پارک شهر کلاله را در استان گلستان با عنوان" پارک گل" می شناسند و این در حالی است که در شرایط کنونی، اثری از گل و گیاه در این پارک نیست و حتی برخی از درختان آن خشک شده است و از لحاظ روشنایی نیز نقاط کوری وجود دارد که باعث هراس شهروندان می شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای شهر کلاله از تخصیص 280 میلیون تومان اعتبار برای تفرجگاه آقسوی شهرستان توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان خبر داد.