قطعی مکرر برق، شهروندان یاسوجی را کلافه کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ با نزدیک شدن فصل سرما و زمستان، کمبود و قطع برق همچنان یکی از مشکلات عمده شهروندان یاسوجی است. این روزها که در رسانه های استان خبرهایی از قطعی برق و نارضایتی شهروندان یاسوجی منتشر می شود باز هم شاهد این قطعی ها هستیم و ظاهراً این معضل همچنان می خواهد به کار خود ادامه دهد و در سایه بی تدبیری به یکی از عوامل نارضایتی شهروندان تبدیل گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

این قطعی ها ضمن اخلال در کار عادی و روزانه مردم، موجب وارد آمدن خسارت و خرابی وسایل برقی مردم نیز شده است. مردم مناطق مختلف یاسوج از جمله ترمینال، راهنمایی، سالم آباد، معصوم آباد، محمود آباد، ارم ها و مجتمع ادارات در طی هفته های اخیر و در چندین نوبت شاهد قطعی برق به مدت چند ساعت بوده‌اند.

,

تعداد زیادی از مخاطبین این پایگاه اطلاع رسانی با تماس ضمن گلایه از این موضوع، خواستار پیگیری و ساماندهی هرچه سریعتر این موضوع شده اند.

,

یکی از شهروند خبرنگاران چهارفصل امروز با گلایه شدید از وضعیت قطعی مکرر برق در مرکز شهر گفت: امروز بدون اطلاعیه قبلی، برق محدوده مرکز شهر قطع شده است و بعد از گذشت 4 ساعت هنوز وصل نشده است.

,

وی افزود: به صورت گاه گاهی شاهد قطعی برق هستیم که این قطعی به وسایل الکترونیکی ما ازجمله کامپیوتر آسیب می رساند.

,

این شهروند یاسوجی در پایان بیان کرد: اگر قطعی در یک منطقه می خواهد انجام گیرد قطعاً باید اطلاعیه عمومی داده شود تا شهروندان خود را برای این موضوع آماده می کنند.

, .,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
مردم مناطق مختلف یاسوج از جمله ترمینال، راهنمایی، سالم آباد، معصوم آباد، محمود آباد، ارم ها و مجتمع ادارات در طی هفته های اخیر و در چندین نوبت شاهد قطعی برق به مدت چند ساعت بوده‌اند.