اجرای نمایش موزیکال «دیوان تئاترال» از امشب به مدت 53 شب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، عباس ثانی امشب در نشست خبری نمایش «دیوان تئاترال» عنوان کرد: این نمایش یک نمایش موزیکال است که توسط گروه نمایشی «پدرام» به مدت 53 شب در فرهنگسرای ترافیک اجرا می شود که این زمان طولانی برای یک اجرا و تقریبا برای اولین بار است در مشهد اتفاق می افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس،,

 

,

وی در رابطه با داستان این نمایش گفت: همه ما تبلیغات زیادی در رابطه با مصرف آب دیده و شنیده ایم؛ اما این تبلیغات جز بار روحی برای مخاطب شهری که تنها 7 درصد آب را مصرف می کند و بیشترین هدر رفت در بخش کشاورزی است، ندارد.

,

 

,

کارگردان این نمایش اظهار کرد: ما در این نمایش در لطیفترین و عاشاقانه ترین داستان، موضوع صرفه جویی آب را مطرح و سعی کردیم با شعر و ترانه ها که «محمود استاد محمد» نویسنده این تئاتر نوشته، این موضوع را بیان کنیم.

,

 

,

ثانی با بیان اینکه ما در تئاتر سعی کردیم با زبان بین المللی و نو به موضوع بحران آب بپردازیم، اظهار کرد: ما تمرین این نمایش را از 16 مرداد آغاز کردیم و از امروز اجرای این تئاتر را در سالن فرهنگسرای ترافیک تا 9 بهمن ماه آغاز می‌کنیم.

,

 

,

وی در رابطه با هزینه های این نمایش گفت: تاکنون 11 میلیون تومان برای ساخت دکور و لباس در این نمایش هزینه کرده ایم که بسیار زیاد است؛ اما پیش بینی می کنیم تا در این 53 شب 45 میلیون فروش داشته باشیم.

,

 انتهای پیام/

]
نمایش موزیکال «دیوان تئاترال» به مدت 53 شب در فراهنگسرای ترافیک به روی صحنه می رود.