دومین همایش ملی جهش در دامغان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راحله هراتیان مدیر عامل موسسه آرام بهزیست و دبیر همایش جهش در گفتگو با تیتریک با اشاره به برگزاری همایشی ملی در دامغان گفت: همایش جهش  22 آذر ماه در دو بخش  ویژه دانشجویان و ویژه عموم برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, .,

هراتیان با اشاره به اینکه این همایش با شعار جهش انقلابی در کارآفرینی نوین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم این آموزش انگیزش بعدی برای دانشجویان، جویندگان کار و سرمایه دارانی که به دنبال سرمایه گذاری هستند را در بر داشته باشد.

, .,

مدیر عامل موسسه آرام بهزیست ادامه داد: این همایش در پنج عنوان الفبای کارآفرینی، چگونگی مدیریت ریسک، بیت کوین ها و ارزهای دیجیتالی، تجارت الکترونیک و سوشال مارکتینگ و ایجاد کسب و کار پویا برگزار می شود.

,

وی اظهار کرد: مهدی جبرائیلی نخبه اقتصادی ایران، دبیر کارآفرینان اتحادیه اروپا و آسیا، مدیر عامل هولدینگ گولدن لاین، هولدینگ نمونه کشوری در این همایش درخصوص کارآفرینی سخنرانی خواهد کرد.

,

دبیر همایش جهش با بیان اینکه حضور برای برای شرکت کنندگان کاملا رایگان است، افزود: علاقه مندان جهت حضور در همایش می توانند با آیدی @jahesh_damgan ارتباط گرفته یا با شماره تلفن های 09119619110 و 35254886 تماس حاصل نمایند.

, @jahesh_damgan,

هراتیان در پایان گفت: اولویت حضور در این همایش برای افراد بیکار و جویندگان کار، دارندگان ایده بدون سرمایه و سرمایه دارانی است که ایده مناسب کار را ندارند.

,


انتهای پیام /

,
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]
مدیر عامل موسسه آرام بهزیست دامغان از برگزاری دومین همایش ملی جهش در این شهرستان خبر داد.