پایان دادن مشکلات در سایه شناخت وضعیت فعلی فرهنگ کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع؛ جشن گرامیداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان، استادان و روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بافت و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سالن آمفی تئاتر هنرستان الزهرا(ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقطاع,

محمد حسن قدیری ابیانه در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو بیان نمود : تربیت و جذب نیروی انسانی کارآمد، کارآفرین و عامل فرهنگی در تبدیل سرمایه به سرمایه گذاری امور اشتغال زای مولد، مفید و ایجاد شغل موثرند.

,

وی فرهنگ عمومی را از عوامل موثر در اشتغال دانست و افزود: عامل فرهنگ عمومی یکی از مهمترین عوامل موثر بر توسعه و پیشرفت،اقتدار ملی و اشتغال است که در کنار سایر عوامل نقشی تعیین کننده در موفقیت یا عدم موفقیت هر برنامه ای دارد.

,

قدیری ابیانه اظهار کرد: در بررسی زمینه توسعه و پیشرفت هر کشوری ابتدا باید ویژگی های فرهنگی آن کشور مورد بررسی قرار گیرد.

,

کارشناس عالی مسائل استراتژیک با بیان اینکه توطئه ها علیه فرهنگ عمومی ملت ایران توسط انگلیس آغاز شد خاطرنشان کرد: توطئه هاعلیه فرهنگ عمومی ملت ایران توسط انگلیس آغاز شد و سپس آمریکا و صهیونیسم نیز به آن پیوستند و مثلث شومی را در این ارتباط تشکیل دادند و موفقیت هایی را نیز به دست آوردند.

,

سفیر پیشین ایران در مکزیک تصریح کرد: شناخت وضعیت فعلی فرهنگی و نقاط قوت و ضعف آن، نقطه عطف حرکت به جلو و پایان دادن به مشکلات است و باید با توجه به آموزه های اسلامی در مسیر صحیح را پیدا کنیم.

,

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: باید به یک فرهنگ سازی و یا ناب سازی باورهای عمومی بر اساس اسلام دست پیدا کرد، به عبارت دیگر در برنامه ریزی جامع برای تحقق پیشرفت است که حل مشکل اشتغال و تقویت اقتدار ملی ممکن می شود.

,

انتهای پیام/

]
سفیر پیشین ایران در مکزیک گفت: شناخت وضعیت فعلی فرهنگی و نقاط قوت و ضعف آن، نقطه عطف حرکت به جلو و پایان دادن به مشکلات است و باید با توجه به آموزه های اسلامی مسیر صحیح را پیدا کنیم.