برپایی نمایشگاه عکس «رنگ نگاره‌ها» با هدف کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پژمان شایسته‌خو مدیر روابط عمومی گروه عکاسی «نگاتیو» از برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی عکس طبیعت و منظره با عنوان «رنگ نگاره‌ها» با هدف فروش آثار به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: گروه عکاسی ما از حدود یکسال و نیم قبل تحت نظارت استاد نظری فعالیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شایسته‌خو با بیان این که در نمایشگاه مذکور آثار 18 تن از عکاسان سمنان به نمایش درمی‌آید، افزود: شش تن از عکاسان حاضر در این نمایشگاه از عکاسان بنام سمنان و مابقی از عکاسان آماتور هستند.

,

وی با اشاره به این که افتتاحیه نمایشگاه در تاریخ 23 آذر ماه صورت می‌گیرد و بازدید از آن برای عموم شهروندان رایگان است، بیان کرد: افتتاحیه نمایشگاه در ساعت 6 بعدازظهر در گالری سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان انجام می‌شود و تماشای آثار از روز بیست و چهارم آذرماه برای شهروندان میسر خواهد بود.

,

مدیر روابط عمومی گروه عکاسی «نگاتیو» با اعلام این مطلب که بازدید از آثار از ساعت 17 تا 20 امکان‌پذیر است گفت: آثار این نمایشگاه که تحت نظارت امیر نظری به نمایش در می آید تا تاریخ سی‌ام آذرماه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد داشت.

,

وی، امیر نظری، امین و امید نجم‌الدین، مهدی نجفی و یعقوب پازوکی را از جمله عکاسان مشارکت‌کننده در برپایی این نمایشگاه برشمرد و افزود: همچنین آثار احسان عندلیب، سحر موسی، فهیمه بنددار، نازنین مداح، سحر امیرجان، فاطمه جباری، احسان خورشیدی میانایی، صادق جوانمرد، محدثه رضایی، سعیده حمیدی، محمدعلی نعیمی و مهدی همتی در این نمایشگاه خیریه به نمایش درآمده است.

,

مدیر روابط عمومی گروه عکاسی «نگاتیو» با ابراز تأسف از عدم عمل مسئولین به وعده خرید آثار در نمایشگاه‌های خیریه مشابه، ابراز امیدواری کرد تا با تبلیغات صورت‌گرفته و دعوت از مسئولان شهری و استانی برای بازدید از این نمایشگاه، کمکِ هرچند کوچکی به کودکان زلزله‌زده کرمانشاه صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
نخستین نمایشگاه تخصصی عکس طبیعت و منظره با عنوان «رنگ نگاره‌ها» با هدف فروش آثار به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه در فرهنگسرای کومش برگزار می شود.