بهره برداری از مرکز ضمن خدمت فرهنگیان اقلید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلید فارس، چندین پروژه آموزشی در اقلید با حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلید فارس,

افتتاح نمازخانه و دو کلاس درس در مدرسه شاهد شهید شریفی اقلید و نیز بهره‌برداری از نمازخانه، آزمایشگاه و وضوخانه مدرسه شاهد شهید محسنی این شهر به زیربنای 200 مترمربع در دو طبقه، با اعتبار مالی 200 میلیون تومان از محل اعتبار مشارکت‌های مردمی و نیز حمایت آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس فارس ازجمله این پروژه ها بود.

,

طرح گلخانه‌ای کاشت میوه‌های گلخانه‌ای و پرورش قلمه گل در فضای 400 مترمربعی با هزینه اجرایی 250 میلیون ریال، طرح پرورش قارچ دکمه‌ای در مساحت 40 مترمربعی با اعتبار اولیه 60 میلیون ریال، طرح پرورش گیاهان دارویی و مقاوم در برابر خشک‌سالی و انگور داربستی در محدوده 3 هکتاری و طرح پرورش طیور با 30 قطعه شترمرغ و اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی بودند که امروز در اقلید به بهره‌برداری رسید.

,

مدیرکل آموزش و پرورش اقلید در ادامه این برنامه ها از روند اجرایی مرکز ضمن خدمت فرهنگیان اقلید بازدید کرد و با تأکید بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی این پروژه عنوان داشت: این مرکز می تواند منبع درآمدزایی مناسب و مؤثری برای شهرستان اقلید باشد از این رو می کوشیم تا هفته معلم امسال (اردیبهشت ماه 97) باشگاه فرهنگیان اقلید به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از افتتاح و بهره برداری از مرکز ضمن خدمت فرهنگیان اقلید در هفته معلم امسال (سال تحصیلی جاری) خبر داد.