دلجویی از مادری که میوه زندگی اش را وقف انقلاب کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان:جمعی از اعضای کانون اسلامی خواهران به دیدار مادر شهید محمد علی جنتی از شهدای دفاع مقدس رفتند. مادر شهید از دلجویی و حضور گرم خواهران کانون اسلامی ابراز خرسندی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان:,

    محمد علی جنتی یکم بهمن ماه سال 1343 در شهرستان همدان و در خانواده ای مذهبی و انقلابی چشم به جهان گشود. پدرش آقا ابوالقاسم، یکی از مبارزان با رژیم پهلوی بود .محمدعلی با آغاز جنگ تحمیلی، درس و تحصیل را رها کرد و با وجود برخورداری از اوضاع مالی خوب و برخورداری از شرایط مطلوب زندگی، به عنوان بسیجی داوطلب روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل شد. در مناطق عملیاتی مختلف انجام وظیفه کرد و در راه دفاع از اسلام و انقلاب مجاهدت ها از خود بر جای گذاشت. سرانجام در یکم آبانماه سال 1363 در منطقه عملیاتی میمک و در درگیری با نیروهای بعثی عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.   آرامگاه او در گلزار شهدای زادگاهش زیارتگاه عاشقان و دلدادگان است.

,

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

,

 

,

, ,

در بخشی از وصیتنامه شهید آمده است: از راه دور خدمت امام عزیزم سلام می فرستم از درون چادری که در آن معنویت می بارد و همه با هم یکی هستند. از خداوند و امام می خواهم که مرا ببخشند چون نتوانستم آن طور که وظیفه ام بود ادا کنم و از امام می خواهم که از خداوند بخواهد که مرا ببخشد چون جوانم و نادان.

,

همینقدر می دانم ما از خداییم و به سوی او باز می گردیم اما چه خوش است جان دادن در راه دوست.

,

انتهای پیام / 

]
اعضای کانون اسلامی خواهران همدان برای دلجویی به دیدار مادر یکی از شهیدان دفاع مقدس رفتند.