خط سفید بر یک محرومیت دیگر/ روستای گلچهرآباد سادات محمودی صاحب مدرسه می شود + تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسفیر دنا،بعد از انتشار خبری از سوی این پایگاه خبری به نام داستان این دوازه دانش (اینجا) سرپرست آموزش و پروش دنا در بازدیدی از این روستا  دستور احداث یک مدرسه جدید و حتی نوسازی مدرسه فعلی این روستا را داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا،, اینجا,

بنا بر این گزارش،امروز تحصیل و خواندن یکی از ضرویات جامعه است و چه بسیار دانش آموزان عشایری که با پای پیاده و حتی برهنه می روند تا تحصیل کنند و بتوانند در آینده برای خود کسی باشند.

,

, ,

, ,

روستای گلچرآباد یکی از روستای منطقه سادات محمودی از توابع شهرستان دنابوده که در حال حاضر 12دانش آموز در تنها مدرسه این روستا مشغول به تحصیل بوده که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

,

این پایگاه خبذری در گزارشی به وضعیت بغرنج این مدرسه و مشکلات طاقت فرسای دانش آموزان آن برای درس خواندن در این مدرسه پرداخت که در این زمینه سرپرست آموزش و پروش دنا به تجهیز شدن این مدرسه و احداث یک مدرسه جدید در این روستا خبر داد.

,

حدادی در بازدید از این روستا خواهان تجهیز امکاناتت آموزشی در این روستا شد و دستور بازسازی مدرسیه فوق را صادر کرد.

,

, ,

همچنین در این بازدید دهیاری روستای گلچهر آباد سادات محمودی به اهدای دو هزار متر زمین برای احداث مدرسه جدید در منطقه پشت چاه بنوا گلچهر اباد موافقت کردند.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دنا در بازدید از روستای گلچهر آباد سادات محمودی خبر از احداث یک مدرسه و بازسازی مدرسه فوق این روستا داد.