ارائه خدمات عمرانی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرایان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حسین اربابی مدیرکمیته امداد شهرستان سرایان درگفت وگو با سرایان بیدار گفت: در راستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته، بیش ا ز2میلیارد و 770  میلیون ریال هزینه نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

وی افزود: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد در حمایت ازجامعه هدف است.

,

مدیرکمیته امدادسرایان با اشاره به اینکه نیاز به مسکن یکی از اساسی‌ترین نیازهای مددجویان است، اظهار کرد: درهمین راستا کمیته امداد از محل اعتبارات این نهاد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین، مردم و مراکز نیکوکاری نسبت به حل این مشکلات و ساخت سرپناه مقاوم برای جامعه هدف اقدام می‌کند.

,

اربابی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از نیازهای روز جامعه هدف کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و منزل مسکونی است، گفت: درسال گذشته تعداد87 مورد خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) سرایان ارائه شد.

,

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از چندین سال قبل اقدامات کمیته امداد در راستای ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد آغاز و تاکنون بسیاری از خانواده‌های تحت پوشش از خدمات کمیته امداد در این بخش بهره‌مند شده‌اند.

,

مدیرکمیته امدادسرایان بیان نمود: درراستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در این مدت، بیش از2 میلیارد 770 میلیون ریال هزینه نموده است.

,

به گفته اربابی خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شامل: احداث، تعمیر و بازسازی مسکن، ایجاد سرویس بهداشتی و انشعابات آب، برق و گاز است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)شهرستان سرایان ازارائه خدمات عمرانی به 78خانوار تحت پوشش کمیته امداد سرایان خبرداد.