استفاده از اساتید بومی از برنامه های مهم دانشگاه آزاد مه ولات است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات، مراسم گرامیداشت مقام دانشجو، با حضور فرماندار شهرستان و امام جمعه مه ولات و مسیولین ادارات و نهادهای شهرستان و و دانشجویان و اساتید ، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مه ولات در محل سالن بصیرت این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

رئیس دانشگاه آزاد واحد مه ولات گفت: امروز اهمیت علم و دانش بر بشریت پوشیده نیست همه مکاتب بشری و ادیان آسمانی بر کسب علم و دانش تاکید دارند،پیشرفت و ترقی را در مسیر علم افتخار آمیز می دانند.

,

عباس سپهری راد افزود:بدون تردید دین مبین اسلام بیشتر از هر دین و آیین دیگری به علم بها داده و انسان هارا به تعلیم و تعلم فرا خوانده است.

,

وی در خصوص علم و آموزش که در قرآن و احادیت به آن اشاره شده است یادآور شد:آیه هایی در قرآن کریم و صد ها حدیث  در مجموعه ارزشمند سخنان اهل بیت (ع)در بیان اهمیت علم،جایگاه،تعریف،شرایط و مسائل علم و آموزش و مزمت جهل و آثار علم بیان شده است.

,

سپهری تصریح کرد:با نگاهی گذرا به مجموعه ای گران سنج مقایسه آن با دیگر مکاتب می توان دریافت که هیچ مکتبی اینهمه توسیه و تاکید آن و مظامین بلند و نورانی درباره علم ندارد و از جمله نکاتی که اهمیت فوق العاده ای برعلم و علم اموزی از دیدگاه قرآن کریم اثبات شده است این است که تعلیم بشر توسط پیامبران را هدف بعثت آنان ذکر کرده است.

,

رئیس دانشگاه آزاد واحد مه ولات اظهار داشت:اهمیت علم در اسلام بسیار زیاد است که طلب آن را بر هر مسلمانی واجب می باشد و یکی از وظایف مسلمانان را کسب علم دانسته اند و گفته اند هیچگاه افرادی که دارای علم و دانش هستند با افرادی که علم ندارند برابر نیستند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مه ولات با ارائه گزارشی از فعالیت های این واحد از بدو تاسیس تا کنون گفت:در مهر ماه سال 92 به همت مسولین شهرستان دانشگاه ازاد در شهرستان با یک کلاس و در یک رشته راه اندازی شد.

,

 سپهری راد بااشاره به درخواست شهروندان درخصوص افزایش رشته های مورد نیاز شهرستان از سال 92 تا امسال به 6 رشته و 140 دانشجو رسیده است خاطرنشان کرد:با توجه به نیاز های مردم شهرستان و بر اساس نیاز یا  همان رشته های مورد نظر متقاضی داشته،رشته های کاردانی و کارشناسی حسابداری،معماری،کامپیوتر،تربیت بدنی و آموزش ابتدایی در مقطع کاردانی و کارشناسی به این دانشگاه اضافه شده است. 

,

این مسول استفاده از اساتید بومی شهرستان در دانشگاه را از مهم ترین برنامه های مدیریت این دانشگاه برشمرد و گفت:در بخش اساتید از نیروها و اساتید بومی خود شهرستان استفاده شده و سطح برخورداری علمی بیشتر اساتید دانشگاه دارای مدرک دکترا هستند و اساتیدی انتخاب شده که در رشته هایی که خودشان تحصیل کرده اند تدریس می کنند.

,

رئیس دانشگاه آزاد واحد مه ولات خاطرنشان کرد:مهم ترین تشکلی که در دانشگاه فعال می باشد بسیج دانشجویی بوده که بیش از50 درصد دانشجویان عضوفعال بسیج هستند.  

,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشگاه آزاد مرکز مه ولات گفت: استفاده از اساتید از نیروها و بومی خود شهرستان از مهم ترین برنامه های مدیریت دانشگاه بوده و بیشتر اساتید دانشگاه دارای مدرک دکترا هستند و اساتیدی انتخاب شده که در رشته هایی که خودشان تحصیل کرده اند تدریس می کنند.