مسابقات وزنه برداری قهرمانی جنوب شرق کشور در زاهدان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسحق نارویی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در خصوص جزئیات این خبر افزود: این مسابقات با حضور دو تیم از سیستان و بلوچستان و تیم های استان های یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، هزمزگان و گلستان  با حضور  قریب به 100وزنه بردار در زاهدان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد اسحق نارویی در گفت و گو با خبرنگار , عصرهامون , در خصوص جزئیات این خبر افزود: این مسابقات با حضور دو تیم از سیستان و بلوچستان و تیم های استان های یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، هزمزگان و گلستان  با حضور  قریب به 100وزنه بردار در زاهدان برگزار خواهد شد.,
وی با اشاره به اینکه این مسابقات فردا یک روزه در این شهرستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: نماینده فدراسیون وزنه برداری کشور و محمدنصیری اسطوره وزنه برداری جهان و المپیک در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت و از تمامی مقامات و علمای شاخص استان نیز دعوت به عمل آمده است تا در این مسابقه حضور داشته باشند.
رئیس هیئت وزنه برداری خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات در راستای نکوداشت علمای وحدت آیت الله کفعمی(ره) و مولانا عبدالعزیر(ره) برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به وجود استعداد های خوبی ورزش وزنه برداری در استان و توانایی سیستان و بلوچستان برای هرچه بهتر برگزار کردن مسابقات ملی، خاطر نشان کرد: ورزش و جوانان استان و زاهدان، فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و تیپ 188زرهی زاهدان در برگزاری این دوره از مسابقات هیئت استانی را یاری رسانده اند.
نارویی  در پایان گفت: علاقه مندان به این رشته ورزشی می توانند از ساعت8تا22فردا در سالن شهید فهمیده استادیوم 17شهریور زاهدان برای مشاهده این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند.

انتهای پیام//
 
,
,
,
,
,
,
]
رئیس هیئت وزنه برداری سیستان و بلوچستان گفت: در راستای نکوداشت علمای وحدت با حضور یکصد وزنه بردار از سایر استان های کشور مسابقات وزنه برداری قهرمانی جنوب شرق کشور در زاهدان برگزار می شود.