ملاقات مردمی استاندار تهران با مردم قرچک برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ محمدحسین مقیمی استاندار تهران با حضور مسجد جامعه قرچک و پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع مردم حضور یافته و از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین,

مردم در این دیدارمشکلات، مسائل و مطالبات خود را با استاندار تهران در میان گذاشتند و استاندار تهران دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات مردم را صادر کرد.

,

گفتنی است، در این ملاقات مردم به مشکلات حدود یکصد نفر از مردم شهرستان قرچک رسیدگی شد.

,

محمد حسین مقیمی طی سخنانی در جمع مردم و نمازگزاران قرچک بیان کرد: تعیین تکلیف مشکلات مردم از اهداف برگزاری ملاقات مردمی است و باید پاسخ صریح و روشنی به مردم داد تا مشکلات آنان رفع شود.

,

وی گفت: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

,

استاندار تهران تاکید کرد: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران را درجهت برنامه ریزی بهتر در حوزه های مختلف یاری دهد.

,

وی بیان داشت: ما خود را موظف میدانیم با ایجاد بستری مناسب مابین مردم و دستگاه‌های اداری ،مشکلات و معظلات شهروندان را حل و فصل کنیم و به حداقل ممکن برسانیم.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/ م

]
استاندار تهران روز چهارشنبه با حضور در مسجد جامع قرچک پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع مردم حضور یافته و از نزدیک با مسائل و مشکلات آن ها آشنا شد.