جذب ۱۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی برای بازسازی عتبات عالیات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی از نیمه دوم سال ۹۵ کار خود را باجدیت در زمینه بازسازی عتبات عالیات آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی افزود: در این راستا دو پروژه شامل، صحن عقیله بنی هاشم در کربلا به مساحت یک هزار مترمربع و صحن حضرت زهرا(س) به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی جهان اسلام را در نجف اشرف به مساحت یک هزار مترمربع برعهده گرفته است.

,

وی گفت: هم اکنون صحن عقیله بنی هاشم در کربلا از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد برخوردار بوده و صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف نیز  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در نیمه دوم سال ۹۷ به پایان می رسد.

,

حسینی به جذب کمک های مردمی نیز اشاره و تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست امسال، ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال را برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات در عراق جذب کرده است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی هم چنین اظهار کرد: پیش بینی می کنیم مقدار کمک های جذب شده برای اجرای پروژه های مربوط به آذربایجان غربی در بازسازی عتبات عالیات تا پایان امسال به ۱۵ میلیارد ریال افزایش یابد.

,

وی هم چنین با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با تمام توان وارد این عرصه شده است، افزود: هم اکنون رتبه ما از ۳۱ به ۱۰ رسیده است و ان شالله امیدواریم تا با کمک های مردمی، بزودی به بازسازی عتبات عالیات در سامرا نیز ورود پیدا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: در 9 ماهه نخست امسال، ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی نزدیک به 10 میلیارد ریال را برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات در عراق جذب کرده است.