نامه مهم مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس به وزیر نیرو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس به وزیر نیرو نامه ای نوشتند که متن نامه بدین شرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
برادر ارجمند جناب آقای دکتر اردکانیان 
,
وزیر محترم نیرو
,
 
,
سلام علیکم
,
 
,
احتراماً، همانگونه که استحضار دارید بروز پدیده خشکسالی و استمرار 18 ساله آن در استان خراسان جنوبی باعث بروز مشکلات عدیده از جمله کاهش شدید منابع آبی این استان در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، شرب و ... گردیده و اکنون این استان به لحاظ وضعیت منابع آبی در وضعیت بحرانی و بسیار بغرنج قرار دارد و بیم آن می رود در صورت استمرار این وضعیت در سالهای آتی با مشکلات عدیده امنیتی و اجتماعی ناشی از خالی‌شدن مرزها از جمعیت با توجه به تشدید پدیده مهاجرت مواجه گردیم. 
,
 
,
 
,
در این راستا اتخاذ تدابیر اساسی و عاجل از جمله موضوعات پروژه بارور کردن ابرها و  پروژه انتقال آب به این استان بیش از گذشته احساس می گردد.
,
 
,
 
,
لذا با عنایت به توضیحات مطروحه و به منظور برون رفت از وضعیت موجود، خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به تامین منابع و اعتبارات مورد نیاز به منظور علمیاتی نمودن پروژه مذکور و کارهای مطالعاتی در این زمینه مساعدت و اقدامات اساسی را مبذول و از نتیجه اینجانبان را نیز مطلع فرمایید.
,
 
,
سید محمد باقر عبادی
,
نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس
,
 
,
محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم شریف فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس
,
 
,
فرهاد فلاحتی نماینده مردم شریف قائنات و زیرکوه در مجلس
,
 
,
نظر افضلی نماینده مردم شریف نهبندان و سربیشه در مجلس
,
٢١ آذرماه ١٣٩٦
,
 
,
انتهای پیام/
]
مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در نامه ای به وزیر نیرو از وی خواهان اقدام ضربتی برای رسیدگی به بحران آب در خراسان جنوبی شدند.