برگزاری اولین دوره مسابقات مینی گلف سالنی خراسان‌جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم بهدانی، رئیس هیات گلف خراسان جنوبی، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: مدت چهار سال است که مسئولیت هیات گلف را در اختیار دارم و خوشبختانه در این مدت فعالیتهای خوبی در این رشته انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۰ نفر در مرکز استان در رشته گلف و مینی گلف فعالیت دارند و البته در شهرستان خوسف نیز در این رشته فعال اند.

,

 

,

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی ضمن تاکید بر حمایت مسئولان از ورزش گلف بانوان، افزود: با توجه به راه اندازی سالن اختصاصی مینی گلف، مسلما کمک و پشتیبانی بیشتر مسئولان ورزش خراسان‌جنوبی باعث پیشرفت این رشته و قرار گرفتن در سکوهای قهرمانی خواهد شد.

,

 

,

بهدانی با توجه به اینکه رشته گلف برای تمام سنین آزاد و خانواده ها می‌توانند در تمرینات و مسابقات شرکت کنند، افزود: این رشته علاوه بر جذابیت و پر طرفدار بودن آن و هم چنین با شرکت در تمرینات مستمر می تواند در جهت بالا بردن قدرت تمرکز کودکان مفید و موثر باشد.

,

 

,

وی از برگزاری اولین دوره مسابقات مینی گلف سالنی استان خبرداد و گفت: این مسابقات روز جمعه 24 آذر ماه در ساعت ۹ صبح در محل سالن اختصاصی هیات گلف استان برگزار می‌شود.

,

 

,

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی بیان کرد: این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود و در پایان به سه نفر برتر این دوره هدایایی اهدا خواهد شد.

,

 

,

بهدانی با اشاره به این که این دوره از مسابقات به صورت آزاد و انفرادی برگزار می‌شود افزود: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به سالن اختصاصی مینی گلف استان مراجعه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس هیات گلف خراسان جنوبی از برگزاری اولین دوره مسابقات مینی گلف سالنی در روز جمعه 24 آذر ماه در محل سالن اختصاصی هیات گلف استان خبر داد.