برد تیم مقاومت قرچک درمقابل شهروند ساری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; مسابقه مقاومت قرچک و شهروند ساری قم از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

در ابتدتی بازی تیم شهروند ساری توانست گل اول را بزند و تیم مقاومت قرچک توانست در دقیقه 17 بازی توسطناظری با یک گل بازی را مساوی در نیم اول را به پایان برساند.

,

در نیمه دوم بازی علی رهنما توانست دروازه تیم شهروند ساری را برای بار دوم به لرزه در بیاوردودر ادامه بازی زنگی گل سوم مقاومت را بزد و در در اواسط نیمه اول به خاطر خطای هند بیرون از محوطه جریمه و مهدی جاوید به علت اعتراض به تصمیمات داور از بازی اخراج شدند و دیدار تأسیسات دریایی مقابل مقاومت قرچک را از دست دادند.

,

 در دقیقه دهم بازی فعال گل چهارم مقاومت را به ثمر رساند، تا بازی با نتیجه 4 بر 1 به نفع تیم مقاومت قرچک به پایان برساند.

,

رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در شروع بازی تیم ما با خوردن گل شوکه شد اما بچه ها توانستند بازی را به دست بگیرند و با فداکاری بچه به برد دست یابیم

,

وی گفت: تیم شهروند تکنیک و تاکتیک خوبی داشت و بازیکنان ما بازی سختی داشتند و با وجود بچه ها خوب بازی رابردیم.

,

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در پایان خاطرنشان کرد: از بازیکنان تیم رضایت کامل دارم و باریکنان با بُرد در این بازی توانستند بار دیگر اعتماد هواداران خود را به دست آورند.

,

انتهای پیام/

]
تیم فوتسال مقاومت قرچک از سری مسابقات هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتسال با نتیجه 4 بر ۱ مقابل شهروند ساری به برد دست یافت.