رئیس کمیسیون اصل نود مجلس به کرمانشاه سفر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با هدف بازدید از مناطق زلزله زده -امروز شنبه- به استان کرمانشاه سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی در جریان این سفر، روند خدمات رسانی در شهرستان‌های زلزله زده را مطلوب دانست و افزود: کاستی‌هایی نیز وجود دارد که باید روند خدمات رسانی در شهرستان‌های آسیب دیده با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

,

محمدی استمهال وام، کم بودن تسهیلات و اعتبارات برای احداث واحدهای مسکونی و ضرورت تسریع در اسکان دائم را از دغدغه‌های مردم عنوان کرد و افزود: مجلس اعتبار مناسبی برای کمک به مناطق زلزله زده در قانون بودجه ۹۷ با شرایط اعمال آن در سال ۹۶ پیش بینی کرده است.

,

همتی سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب نیز اظهار داشت: عملیات آواربرداری در ۵۶ روستای گیلانغرب درحال انجام است و تاکنون عملیات پی کنی ۳۳۰ واحد مسکونی روستایی انجام شده و ۳۹ واحد در مرحله فونداسیون و دیوار چینی قرار دارد.

,

وی خواستار تجدید نظر در طراحی نقشه و مساحت ساخت در مناطق زلزله زده شد و گفت: کثرت جمعیت در خانوارهای روستایی و بافت و سبک زندگی مردم منطقه باید در بحث طراحی‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

]
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به استان کرمانشاه سفر کرد.