طبیعت بکر روستای سقاوه مارگون به روایت تصویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بویرخبر؛ در دنیا کمتر سرزمینی را می توان یافت که به لحاظ تنوع آب و هوایی و فرهنگ غنی بومی هم پای ایران باشد و در کشور ایران کمتر سرزمینی وجود دارد که همه زیبایی های کهگیلویه و بویراحمد را یکجا داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , بویرخبر,

 

,

کهگیلویه و بویراحمد را می توان عصاره ی غربال شده ی ایران زمین دانست، این سرزمین هچون شاخه گل سفیدی است که گلبرگ هایش، برف نشسته بر قله های سر به فلک کشیده دنا است و سر سبزی اش، تمام باشت گچساران، ساقه و برگهایش در دامنه های دنا و دشت های سر سبز کهگیلویه، چرام و بهمئی گسترده شده است.

,

 

,

سقاوه روستایی در بخش مارگون شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که طبیعت بکر و زیبای آن به مانند تابلویی نقاشی شده توسط استادی چیره دست است.

,

 

,

گفتنی است مجتمع بین المللی پتروشیمی دنا قرار است در زمینی به ابعاد 81 هکتار از عراضی روستای سقاوه به بهره برداری برسد که با مخالفت طبیعت دوستان و مردم منطقه همراه بوده است.

,

 

,

تصاویر طبیعت روستای سقاوه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد که در آینده نزدیک کارخانه پتروشیمی در آن حداث می شود در زیر آمده است:

, تصاویر طبیعت روستای سقاوه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد که در آینده نزدیک کارخانه پتروشیمی در آن حداث می شود در زیر آمده است:, تصاویر طبیعت روستای سقاوه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد که در آینده نزدیک کارخانه پتروشیمی در آن حداث می شود در زیر آمده است:,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام

]
روستای سقاوه در بخش مارگون شهرستان بویراحمد به مانند نگین انگشتری در سرزمین چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد می درخشد.