ورود 20 دستگاه تاکسی سمند به ناوگان حمل ونقل روستایی تایباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، علی اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد، صبح امروز در نشست خبری این سازمان از اختصاص 20دستگاه ماشین سمند با وام قرض الحسنه پنج ساله با چهار و نیم درصد سود، به منظورنوسازی حمل ونقل مسافرکشی روستایی درشهرستان تایباد خبرداد و گفت: ازشهروندان و روستاییان محترمی که درشهرستان تایباد به امر مسافرکشی درشهرستان تایباد مشغول می باشند و دارای کارت هوشمند مسافرکشی هستند، دعوت می شود برای دریافت حواله ماشین سمند، با وام 5ساله به اداره راهداری شهرستان تایباد مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

وی افزود: این خودروها به واجدین شرایط، به مبلغ 30میلیون تومان تحویل داده می شود که پنج میلیون تومان آورده شخصی متقاضی و 25میلیون تومان وام قرض الحسنه دراز مدت با کارمزد چهار و نیم درصد است.

,

 

,

کرباسی خاطرنشان کرد: هم اکنون مراکز پیش خوان دولت برای ثبت نام افراد واجد الشرایط درشهرستان تایباد آماده ثبت نام متقاضیان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایبادگفت: 20 دستگاه سمند با تسهیلات وام پنج ساله قرض الحسنه، برای نوسازی ناوگان حمل ونقل روستایی شهرستان تایباد در انتظار متقاضی است.