روشنگری به موقع رهبر معظم انقلاب فتنه سال ۸۸ را خاموش کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد با اشاره به فتنه سال 88 و عوامل ایجاد آن اظهار داشت: جاه طلبی، دنیا طلبی، حرص،  بی بصیرتی و نفوذ عوامل خارجی موجب ایجاد فتنه سال 88 شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی جدا شدن از ولایت را از عوامل بی بصیرتی دانست و تاکید کرد: با بصیرت، تقوا و اخلاص می توان در شرایط سخت بر فتنه ها فائق آمد.

,

 

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه گفت: پیامبر اکرم (ص)می فرماید: می توان عمار را در شرایط فتنه الگوی خود قرار دهید از خصوصیات عمار پیروی از اسلام و ولایت است و در نهایت در رکاب ولایت شهید شد.

,

 

,

وی در خصوص فتنه سال 88 بیان داشت: برخی خواص که عمار را الگوی خود می دانستند در هنگام فتنه به کمک فتنه گران شتافتند.

,

 

,

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن فتنه سال 88 گفت: با تدبیر حکیمانه، مقام معظم رهبری توطئه دشمن را شناختند و با روشنگری به موقع جلوی این فتنه را گرفتند.

,

 

,

وی افزود: وقتی روشنگری مقام معظم رهبری روی داد، مردم ایران با هر طیفی وقتی این فتنه ، بی احترامی به بیرق امام حسین (ع) و توهین به اصل ولایت را دیدند و اینکه آمریکا و اسراییل پشت این قضیه هستند، با اقدام به موقع در 9 دی سال 88 به خیابان ها آمدند و جلوی این فتنه گران را گرفتند.

,

 

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان هدف فتنه گران را جدا کردن مردم از ولایت و از بین بردن اقتدار انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تنها را توفیق بر این فتنه ها اتحاد و انسجام حول محور ولایت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: با تدبیر حکیمانه، مقام معظم رهبری توطئه دشمن را در ایجاد فتنه سال 88 شناختند و با روشنگری به موقع جلوی این فتنه را گرفتند.