چند نکته در مورد اتفاقات دیشب خیابان نادری اهواز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،دیشب تعداد محدودی(چند ده نفر) با ورود به بازار نادری اهواز ضمن سردادن شعارهای ساختارشکنانه، اقدام به تشنج آفرینی کرده و به اموال عمومی خسارت زدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
(بعنوان نمونه یک بانک را به آتش کشیدند که چند واحد مسکونی در طبقات فوقانی آن قرار داشت و خساراتی به منازل وارد شد که اگر آتش نشانی فرا نمی رسید احتمالا چندین نفر از خانواده های محبوس شده در آتش می سوختند)
,
 
,
محتوای شعارهایی که این افراد مطرح می کردند بیشتر شامل توهین به مقدسات مردم و فحاشی های بی هدف بود و هیچ ارتباطی با دغدغه های معیشتی و اقتصادی نداشت.
,
 
,
میانگین سنی این افراد بین ۱۵ تا ۲۵ سال بود، جوانانی که قطعا هیچ پولی در موسسات اعتباری ورشکست شده ندارند و هنوز حتی تشکیل خانواده نداده اند که فشار اقتصادی و تامین معیشت را لمس کرده باشند.
,
 
,
ایجاد رعب و وحشت برای مردم عادی از دیگر نقاط تاریک این حادثه بود، در موارد متعددی اغتشاشگران به طرف مردم و عابرین پیاده سنگ پرتاب می کردند!
,
 
,
بعد از این حادثه با مردم عادی گفتگوهایی داشتم. همان هایی که بعضا کمرشان زیر بار فشار اقتصادی و رکود و تورم خم شده اما همگی از اغتشاشات و اقدامات ضدامنیتی این عده محدود اظهار تعجب و برائت میکردند. مثلا راننده تاکسی که از کیانپارس تا میدان شهدا میهمانش بودم می گفت: 
,
"من الان برای خرید گوشت در منزلم مشکل دارم، انتقاد دارم اما هیچگاه وطن فروشی نمیکنم و پا روی خون صدها هزار جوانی که خونشان را برای امنیت این کشور داده اند نمی گذارم. صف این آشوبگران از ما مردم دردکشیده جداست"
,
 
,
این تجمعات با شعار انتقاد از وضعیت اقتصادی شروع شد و به همین دلیل در مراحل اول برخی مردم عزیزمان را نیز با خود همراه کرد اما خیلی زود ماهیت اصلی خود را نشان داد و اصل ماجرا برای مردم روشن شد.
,
 
,
پی نوشت: بدیهی است که مردم از نهادهای امنیتی و نظامی انتظار دارند که با اغتشاش گران و برهم زنندگان ارامش مردم برخورد قاطع کنند. 
,
 
,
دولت و رییس جمهور هم باید بدانند که وضعیت اقتصادی به بخش اعظم جامعه فشار آورده و بجای دلخوش کردن به وعده های نسیه آمریکا و غرب، همت خود را برای اجرای اقتصادمقاومتی که رونق تولید و اشتغال را به همراه دارد به کار ببندد و از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کند!

اسماعیل معنوی
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
دیشب تعداد محدودی(چند ده نفر) با ورود به بازار نادری اهواز ضمن سردادن شعارهای ساختارشکنانه، اقدام به تشنج آفرینی کرده و به اموال عمومی خسارت زدند.