نقاب پوش ها مطالبه را به فتنه تغییر دادند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک ساعت به وقت میدان امام حسین(ع) نزدیک 16 بود که اجتماع مردم با سر دادن چند شعار شکل گرفت

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

شعارها؛ در فضایی اعتراضی اما به دور از خشونت و هیجان زدگی سر داده می شد. در این میان عده ی انگشت شماری دیگر معترضان را به توهین های ساختار شکنانه تحریک می کردند

,

 

,

در میان معترضان برخی افراد مشکوک با چهره های پوشیده حضور داشتند. در اولین اقدام یکی از آنها به طرف جایگاه تبلیغاتی جنب فرمانداری حمله ور شد و با قمه ای که در دست داشت چندین ضربه به شیشه جایگاه وارد کرد. با دیدن این صحنه ترس وجود همه را فرا گرفت و بخشی از جمعیت متفرق شدند.

,

 

,

صدای اذان به گوش می رسد. نیروی انتظامی همچنان آرام و بی حاشیه در حال صحبت با معترضان است و سعی دارد آنها را متفرق کند.

,

 

,

دیری نگذشت که صدای مهیب انفجار بمب های دست ساز همه را شوکه کرد. همه چیز مشکوک بود. مگر قرار نبود اعتراض و تجمع به منظور رساندن نارضایتی مردم به سیاست های دولت و گرانی ها باشد.پس این کارها برای چیست؟

,

 

,

هوا رو به تاریکی می رفت. عده ای با هجوم به سیستم روشنایی میدان امام حسین (ع) سعی در تاریک کردن فضا و پیاده کردن نقشه ی خود داشتند.فضا رفته رفته از اعتراضات مردمی خارج شده بود.

,

 

,

نیروی انتظامی در حال متفرق کردن مردم بود که ناگهان شعله ور شدن آتش در ساختمان پلیس راهنمایی رانندگی و اتاق تاکسیرانی واقع در میدان توجه همه را جلب کرد؛ همه فریاد می کشیدند و فرار می کردند.

,

 

,

عده ای با شلیک گلوله مردم را به مقابله با پلیس و تخریب ساختمان فرمانداری تحریک می کردند. دقیقا همان هایی بودند که نقاب به چهره داشتند.

,

 

,

نقاب پوش ها به هدف و نیت خود رسیده بودند حالا که هوا تاریک و رعب و وحشت و هیجان زدگی در میان معترضان بالا گرفته بود، وقت تیراندازی بود.

,

 

,

فقط صدای شلیک بود و فریاد

, فقط صدای شلیک بود و فریاد,

 

,

یگان های انتظامی با باتوم به دنبال متفرق کردن تجمع کنندگان بودند که ناگهان صدای فریاد و شلیک چند گلوله در آنطرف میدان به گوش رسید. همه فرار می کردند.گویا کسی تیر خورده بود

,

 

,

پس از تخریب شیشه ها و نمای ساختمان فرمانداری به سمت بانک ها هجوم آوردند.

,

 

,

درست نمی دیدم. باورم نمیشد. قرارمان این نبود. ما برای اعتراض به وضع بد اقتصادی کشور تجمع کردیم ولی حالا نقاب پوش ها مطالبه را به فتنه تغییر دادند.

,

 

,

خواستار شناسایی و برخورد با نقاب پوشان اخلال گر که با رخنه در میان معترضان، مردم شهر را بدنام و خون جوانانمان را ریختند هستیم

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
ما برای اعتراض به وضع بد اقتصادی کشور تجمع کردیم ولی حالا نقاب پوش ها مطالبه را به فتنه تغییر دادند.