تازه‌ترین قیمت سیم‌کارت در بازار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، این روزها قیمت سیم کارت کد 1 همراه اول به بیش از دو میلیون و 300 هزار تومان رسیده و هر سیم کارت کد 2 بالای یک میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

همچنین سیم کارت کد 3 در صورتی که بتوان خط صفر و کار نکرده آن را در بازار پیدا کرد، حداقل یک میلیون و 100هزار تومان قیمت دارد و برای کد 3 کارکرده نیز حداقل باید 800 هزار تومان هزینه کرد.

,

 

,

سیم‌کارت‌های کد 4 درصورت صفر بودن بالای 900 هزار تومان قیمت دارند و سیم کارت کارکرده این کد نیز با قیمتی بیش از 650 هزار تومان به فروش می رسد.

,

 

,

سیم‌کارت کد 5 و 6 این روزها به ترتیب بالای 600 و500 هزار تومان به فروش می رسند و در صورت صفر بودن حداقل 700 هزار تومان قیمت خواهند داشت.

,

 

,

سیم‌کارت های کد 7 نیز در صورت صفر بودن با قیمت بالای 400 هزار تومان به فروش می‌رسند و سیم کارت کارکرده این کد نیز حداقل 350هزار تومان قیمت دارد.

,

 

,

همچنین سیم کارت های کد 8 را می توان با قیمتی بالغ بر 300هزار تومان خریداری کرد که البته این قیمت در صورت صفر بودن سیم از 350 هزار تومان نیز می گذرد.

,

 

,

گفته می‌شود این روزها به غیر از خط‌های کد 7 و 8 خرید سیم کارت صفر سایر کدها در بازار کمتر دیده می‌شود و دلیل افزایش دائمی قیمت سیم کارت در بازار عدم ارائه و ناهماهنگی عرضه و تقاضا است.

,

 

,

بنا بر اعلام فعالان بازار سیم‌کارت، این روزها سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول که با کد 919 شروع می‌شود، در بازار بسیار کم شده‌ و جای آن‌ها را سیم‌کارت‌های 910 که با قیمتی بالغ بر 20 تا 25 هزار تومان فروخته می‌شوند، پر کرده است.

,

 

,

قیمت هر سیم کارت ایرانسل اعتباری هم در بازار پنج هزار تومان است و سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل با قیمتی بالای 25 هزار تومان و سیم کارت‌های دائمی آن حدود 125 هزار تومان به فروش می‌رسند.

,

انتهای پیام/ن

]
گذری بر بازار سیم‌کارت گویای آن است که قیمت انواع سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول همچنان در حال افزایش است و در این میان قیمت سیم کارت کد 1 از دو میلیون تومان هم گذشته است.