آزادی ۲۶ نفر زندانی با جرایم مالی در سراب با تلاش شورای حل اختلاف
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محبوب علیلو  معاون قضایی دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی در گفتگو با صدای سراب,اظهار داشت: ۲۶ نفر زندانی آزاد شده محکوم به جرایم مالی بودند که بخشی از مبلغ اشاره شده از سوی خیرین و بخشی دیگر از سوی خود محکوم علیه تامین و پرداخت شده و نسبت به باقی مانده مبالغ  با دعوت از شاکیان و تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان مذکور , شاکیان اعلام گذشت کردند و به این ترتیب موجبات آزادی این تعداد از زندانی محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی با اشاره به اهمیت و آثار گذشت در تقویت روحیه ایثار و آثار اجتماعی گذشت : بیان کرد توجه ویژه به مقوله صلح و سازش از اولویت‌های اساسی شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی است و در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه ، تاکید رئیس محترم کل دادگستری استان اهتمام ویژه برای اصلاح  میان طرفین دعواست.

,

 

,

علیلو با اشاره به رسالت خطیر شوراهای حل اختلاف شعبه های ویژه زندان ، در راستای کاهش جمعیت کیفری و بازسازی اجتماعی مجرمین اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف حوزه قضایی شهرستان سراب به عنوان یکی از حوزه های موفق در استان هست.

,

وی در پایان از تلاش و زحمات طاقت فرسا و خستگی‌ناپذیر و ارزشمند رئیس دادگستری, سرپرست مجتمع و کارکنان شورای حل اختلاف استان و شهرستان سراب قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی از آزادی ۲۶ نفر زندانی در سه ماهه سوم سال ۹۶ با تلاش شوراهای حل اختلاف اسلامی شهرستان سراب خبر داد.