تکلیف طرح ترافیک خبرنگاران چه می‌شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تسنیم،  زهرا نژاد بهرام درخصوص زمان ارسال لایحه شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح ترافیک جدید،اظهار کرد: با توجه به جلسه‌ای که با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران داشتیم قرار شد این لایحه هر چه زودتر به شورا ارسال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: برخی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص اجرای طرح جدید در سال آینده سوالاتی را از معاون شهردار تهران داشتند که آقای پورسیدآقایی آنها را پاسخ داد و با توجه به اینکه تا پایان سال زمان زیادی نمانده پیش بینی ‌می‌شود لایحه اشاره شده تا پایان دی ماه به شورا ارائه شود.

,

نژادبهرام با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران هنوز تعرفه‌‌ای برای گروه خاصی در نظر نگرفته است، گفت: اینکه عنوان شده خبرنگاران برای طرح ترافیک باید 2 میلیون و 300 هزار تومان پرداخت کنند گمان زنی است چرا که هنوز لایحه‌ای به شورا داده نشده که اعضای شورا در خصوص آن تصمیم گیری کنند.

,

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بیان کرد: باید منتظر ماند تا لایحه شهرداری تهران به شورا ارسال شود و در ادامه اعضای شورای شهر تهران با بررسی همه جوانب تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

,

وی افزود: قطعاً یکی از اهداف اجرای طرح ترافیک کاهش میزان آلودگی هوا و حجم ترافیک خواهد بود و قطعا شورای شهر تهران این مسائل را مد نظر خواهد داد.

]
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هنوز تصمیمی برای تعرفه خبرنگاران با رقم دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی گرفته نشده است،گفت: ارقام اعلام شده از سوی برخی اعضاء گمانه زنی است.